خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی کارون خبر داد:

توقیف یک دستگاه کامیون حامل بیش از 350 قطعه مرغ زنده در کارون

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۶۱۴

رئیس اداره دامپزشکی کارون، از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بیش از 350 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، محمدصالح علیدادی امروز چهارشنبه یکم اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای طرح ضربتی جمع‌آوری مرغ زنده در سطح شهر کارون و همکاری‌های دامپزشکی و دایره آگاهی نیروی انتظامی شهرستان، در نیمه شب گذشته یک دستگاه ماشین مرغ حمل زنده در انبار مرغ شهرستان کارون شناسایی و توقیف شد.

وی با اشاره به گشت‌های شبانه‌روزی و کنترل تردد خودروهای حمل دام گفت: تشدید و کنترل بر تردد خودرو‌های حمل دام و فرآورده‌های خام دامی فاقد مجوز بهداشتی به‌ویژه مرغ زنده، در دستور کار دامپزشکی این شهرستان قرار دارد.

رئیس اداره دامپزشکی کارون عنوان کرد: دامپزشکی با واحدها و افرادی که مبادرت به عرضه و فروش مرغ زنده کنند و بهداشت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند برخورد قانونی خواهد کرد.

وی در پایان افزود: به‌منظور حفظ صنعت دامپروری در شهرستان و همچنین سلامت و تأمین امنیت غذایی، با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا با اینگونه موارد برخورد قانونی می‌شود.

گفتنی است؛ مرغ‌های کشف شده جهت کشتار و ورود به بازار، به کشتارگاه طیور در سطح استان ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز