خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان خبر داد؛

پلمب چهار واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان هندیجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۹۲۰

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان، از بازدید شبانه و پلمب چهار واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، داوود رئیسی امروز سه شنبه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در بازدید شبانه کارشناسان بهداشت محیط شهرستان هندیجان، با همکاری بازرسان اماکن نیروی انتظامی باهدف نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی از اصناف مختلف سطح شهر چهار مورد واحد صنفی متخلف پلمب شد.

وی در تشریح بازدیدهای صورت گرفته گفت: در این اقدام تعداد ۲۵ مورد بازدید از اصناف مختلف صورت گرفت که منجر به ۸ مورد اخطار و ۴ مورد پلمب شامل یک سفره‌خانه، یک آرایشگاه مردانه، یک بستنی‌فروشی و یک کبابی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا گردید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان در پایان خاطرنشان کرد: به‌طور مجدد از مردم درخواست می‌کنیم که از حضور در دورهمی ها تجمع و همچنین در مراسم عروسی و عزاداری خودداری کنند تا از وضعیت نارنجی خارج نشویم و شاهد افزایش بیماری کرونا در سطح شهرستان هندیجان نباشیم.

 

 

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز