خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده علوم‌ پزشکی آبادان خبر داد:

تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان/ تخلف مدیران شهرداری در ماجرای واکسن محرز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۸۶۵

رئیس دانشکده علوم‌ پزشکی آبادان، با اشاره به افزایش آمار روزانه موارد بستری بیماران کرونایی، از تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، شکرالله سلمان زاده امروز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موارد ابتلا به بیماری کرونا در حوزه علوم پزشکی آبادان، همچنان بالا است و روند میزان بستری در بیمارستان نیز افزایشی است.

وی با بیان آمار روزانه موارد بستری و همچنین ظرفیت بیمارستان‌های جنوب غرب استان گفت: در روز گذشته تعداد ۷۰ بیمار بستری شدند و ظرفیت بیمارستان‌های جنوب غرب استان به مرز تکمیل شدن رسیده به همین منظور کمیته بحرانی در بیمارستان تشکیل شده تا ظرفیت تخت‌های بیمارستان افزایش پیدا کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه به ماجرای استفاده سهمیه واکسن پاکبانان توسط برخی از مدیران شهرداری آبادان اشاره کرد و توضیح داد: بررسی نهایی نشان می‌دهد که هیچکدام از اعضای شورای شهر از واکسن پاکبانان استفاده نکردند ولی در خصوص تخلف مدیران مجموعه شهرداری، تخلف آنها محرز و اسامی این افراد به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسنلی که در مرکز بهداشت قصوری در کار خود داشتند از سمت خود برکنار شدند و در فضای مجازی نیز آمده است که نام امام‌جمعه آبادان هم در میان دریافت‌کنندگان واکسن بوده که این موضوع صحت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز