خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب:

با عبور از این پیچ تاریخی شاهد خنثی شدن تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان خواهیم بود/ پشتوانه ارتش، مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۸۳۱

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب، به مناسبت گرامی داشت روز ارتش در حاشیه برگزاری مراسم رژه خودرویی، گفت: با عبور از این پیچ تاریخی، شاهد رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی ایران و خنثی شدن تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز یکشنبه ۲۹ فروردین به مناسبت گرامی داشت روز ارتش، یگان خودرویی سپاه و نیروی انتظامی و ارتش اعم از سبک و سنگین در محل تیپ ۹۲ زرهی جنوب غرب، با شعار "مدافعان وطن، یاوران سلامت"، صف‌های رژه خودرویی را به حرکت در آوردند.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در این مراسم اظهار کرد: در روزی که امام خمینی (ره)، بعد از گذشت ۱۵ سال تبعید به کشور بازگشت، همچنان در میان مردم ترس‌هایی وجود داشت و مشخص نبود که چه روزهایی در انتظار این مردم خواهد بود اما در نهایت مردم و انقلاب، کمر رژیم ستم شاهی را شکستند و بدون شک ۲۹ فروردین نقطه عطفی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی بشمار می‌آید.

او با اشاره به تاریخی‌ترین اقدام‌های ارتش گفت: یکی از تاریخی‌ترین اقدام‌های ارتش، پیوستن به جمع مردم و انقلاب اسلامی در آن زمان بود که سرعت پیروزی انقلاب اسلامی را دوچندان کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه جنوب غرب ارتش اضافه کرد: در زمانی که شعار انحلال ارتش توسط مخالفان نظام سر داده شد، امام خمینی (ره) با دیدگاه ژرف‌اندیش خود روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نام‌گذاری کرد و یک پشتوانه مردمی محکم نیز برای ارتش ایجاد کرد.

وی در ادامه مردم را ازجمله پشتوانه‌های ارتش معرفی و یادآور شد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به پشتوانه مردم به جایگاهی در دنیا رسیده که هیچ دشمنی توان نگاه چپ به مرزهای کشور را ندارد.

وی در پایان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه و نیرو انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی کشور، علاوه بر مأموریت خود بستری برای رشد اقتصادی آماده کردند و در سالی که به نام‌ تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زادیی ها توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده با عبور از این پیچ تاریخی شاهد رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی ایران و خنثی شدن تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز