خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

دشت اولین سه امتیاز فولاد خوزستان با پیروزی مقابل حریف اردنی/شاگردان نکونام مالک مطلق توپ و زمین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۳۳۹

تیم فوتبال فولاد خوزستان در دومین دیدار گروهی خود، دقایقی پیش موفق شد تیم الوحدات اردن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در چارچوب  هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه D این رقابت‌ها، دو تیم فولاد خوزستان و الوحدات اردن امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملک فهد عربستان به مصاف یکدیگر رفتند.

در نیمه اول این دیدار، شاگردان جواد نکونام با برتری مطلق خود، صاحب توپ و میدان بودند و بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند تا اینکه در دقیقه ۴۲، با برخورد توپ به دست مدافع اردنی، داور بازی نقطه پنالتی را نشان داد.

شیمبا، کاپیتان فولاد پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه زیبا، گل اول و پیروزی‌بخش فولاد در نیمه اول را به ثمر رساند تا هر دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، فولاد کماکان مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشت و چندین موقعیت گل ایجاد نمود که هیچ‌کدام به تور ننشست.

با سه تعویض یکجا توسط ابو زمع، و تعویض‌های نکونام، در دقایق پایانی حملات تیم اردنی روی دروازه فولاد بیشتر شد و دو سه موقعیت گل نیز ایجاد نمودند اما هیچ‌کدام حاصلی نداشتند.

در نهایت، این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به نفع قرمزپوشان فولاد به پایان رسید تا با کسب ۴ امتیاز از دو بازی، با تفاضل گل کمتر نسبت به النصر، در رده دوم جدول گروه D قرار بگیرند.

بازیکنان فولاد در این بازی: محسن فروزان، مهران موسوی، مهران درخشان مهر (۷۸- وحید حیدریه)، مجتبی نجاریان، عارف اقاسی، محمد میری، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی (۷۲- احمد عبدالله زاده)، فرشاد احمدزاده (۶۶- حسین ابراهیمی)، محمدرضا عباسی (۶۶- صابر حردانی)، لوسیانو پریرا (۷۲- ساسان انصاری)

لازم به ذکر است که فولاد خوزستان در سومین دیدار خود، سه‌شنبه‌شب ۳۱ فروردین‌ماه مقابل النصر عربستان به میدان خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز