خبرگزاری کار ایران

استاندار خبر داد؛

کاهش ۳۰ درصدی آورده آب رودخانه‌های خوزستان نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۲۲۸

استاندار خوزستان گفت: به‌طور متوسط ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته و ۳۶ درصد نسبت به بلندمدت، آورده آب رودخانه‌ها و سدهای استان خوزستان کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی امروز شنبه ۲۸ فروردین‌ماه در پایان جلسه پیرامون تنش آبی خوزستان در تابستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت آبی خوزستان در شرایط خوبی نیست و به‌طور متوسط حدود ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته و ۳۶ درصد نسبت به بلندمدت آورده آب رودخانه‌ها و سدهای استان کاهش داشته است.

وی گفت: برای مدیران مربوطه گزارشات کاملی در خصوص مدیریت بهتر در کشت، تنش‌های آب شرب، حق آبه نخیلات و محیط‌زیست در این نشست رائه دادند اما مجدد به همه دستگاه فرصت داده شد تا با توجه به آخرین وضعیت موجود، بررسی‌های لازم را انجام دهند.

استاندار خوزستان در ادامه مطلب فوق افزود: سازمان آب و برق بررسی کامل‌تر بر آورده آب، شرکت آبفا در خصوص تنش آب شرب، جهاد کشاورزی و ستاد بحران نیز بررسی‌های خود را انجام خواهند داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز دوشنبه جلسه کارشناسی با حضور مدیران مرتبط برگزار خواهد شد تا بعد از به تفاهم رسیدن، آخر هفته جاری جلسه ستاد بحران به‌منظور مصوبات نهایی تشکیل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز