خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای به رئیس صداوسیما صورت گرفت؛

انتقاد آذری به عدم پخش دیدار فولاد - الوحدات/سایه سنگین تبعیض را از سر خوزستان بردارید/حتی در کنداکتور شبکه "شما" هم جایی نداریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۸۰

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به عدم پخش دیدار امشب تیمش مقابل الوحدات اردن در چارچوب قهرمانی باشگاه های آسیا، اعتراض نمود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در نامه سعید آذری خطاب به ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی، آمده است:

فولاد خوزستان یکی از چهار نماینده شایسته فوتبال ایران و مردم دلاور و با شرافت استان خوزستان در لیگ قهرمانان آسیاست.

استانی که هنوز هم زخم‌های عمیق دوران جنگ را بر جای جای تنش حس می‌کند و برخی از آنها شاید هرگز التیام نیابد .آن روزها جنگ بود، خوزستان می‌سوخت، همه می جنگیدند برای دفاع از خاک پاک وطن برای دفاع از شرافت و ناموس .جنگ تمام شد خوزستان ماند و جنگ زدگی ،سرزمین خون و آتش و شرافت ماند با دنیای مصیبت.

مردم خسته از جنگ و نیستی دیگر تاب مصیبت نداشتند ،تاب تبعیض  نداشتند ،تاب از دست دادن جان ومال را نداشتند.

در طی تمامی این سالهای بعد از جنگ یک چیز گاهی و ساعاتی مردم خوزستان عزیز را از خاطرات تلخ آن روزها دور می کرد.

فوتبال

آری فوتبال

ولی فوتبال هم گاهی باعث آزردگی روحشان می‌شود .می دانید چه زمانی؟

زمانی که نمی توانند شاهد هنرنمایی فرزندان فوتبالیست غیورشان باشند از درون جعبه جادویی که کلید آن در دست شماست.

مگر شما نمی‌دانید خوزستان است و فوتبال ، فوتبال در خوزستان معادل عشق است برای خوزستانی .داستان خوزستانی ،فولادی ،صنعت نفتی ،مسجدسلیمانی ،استقلال خوزستانی و همه و همه داستان عشق و عشق بازی است و چه دلسرد می‌شوند و دل شکسته وقتی شما آنها را از عشق شأن محروم میکنید .جناب آقای علی عسگری برادر بزرگوار شما که حداقل به فوتبال از بقیه عزیزان قبلی نزدیکتر هستید ،خانواده شما نمایندگان شایسته ای در فوتبال داشته‌اند و حدیث این عشق بازی را خوانده اید .

چرا باید مردم دلاور خوزستان هموار حس کنند که سایه سنگین تبعیض در سازمان شما بالای سر آنهاست ؟

چرا نباید تماشای بازیهای فولاد خوزستان مانند سه نماینده دیگر ایران برای هوادار فولادی و خوزستانی عاری از استرس پخش نشدن باشد ؟

آنها از من همیشه این سوال را دارند .چرا ما باید مظلوم واقع شویم ،سهم  ما از سبد پخش بازی هایمان در آسیا حتی شبکه تلویزیونی  شما هم نیست ،شبکه ورزش و شبکه سه جای خود دارد .می گویند نمی توانی حق ما را  بگیری برو‌.

برادر بزرگوارم تماشای بازی‌هایهای فوتبال تیم فولاد خوزستان ایران حق مسلم مردم خوزستان است و با شناختی که از شما داریم مطمئنیم حق رابه حق دار خواهید رساند .

امید است امروز مسابقه فولاد خوزستان در مقابل الوحدات اردن نیز مانند دو نماینده شایسته کشور عزیزمان ایران در کنداکتور یکی از شبکه های صدا و سیما قرار گیرد تا باعث خشنودی و رضایتمندی مردمی باشد که ما همه چیز این کشور را به آنان مدیون هستیم

سعید آذری

بنده ناچیز خدا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز