خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بستری بیمار کرونایی در بخش نفرولوژی بیمارستان گلستان اهواز / مدیر بیمارستان: جواب تست بیمار منفی بود/ شایعات خللی در اراده کادر درمان ایجاد نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۶۶

برخی همراهان بیماران بستری در بیمارستان گلستان اهواز ادعا می‌کنند یک بیمار کرونایی در بخش نفرولوژی این بیمارستان بستری شده، این در حالی است که مدیر داخلی بیمارستان از منفی شدن تست این بیمار در روز گذشته خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز شنبه ۲۸ فروردین‌ماه همراه یکی از بیماران بستری در بیمارستان گلستان اهواز ادعا کرد که یک بیمار کرونایی در بخش نفرولوژی این بیمارستان بستری شده است.

یک منبع آگاه در این خصوص به خبرنگار ایلنا، گفت: همراهان بیماران بستری در این بخش نسبت به این موضوع اعتراض کردند که از سوی پرسنل به آن‌ها گفته شد این بیمار سفارش شده است و باید در یک اتاق مجزا بستری شود.

این منبع آگاه ادامه داد: به‌جای سفارش کردن یک بیمار کرونایی که به بخش نفرولوژی انتقال داده شده می‌توان آن را به بخش داخلی یا مراقبت‌های ویژه انتقال داد تا تحت درمان قرار بگیرد.

همچنین، رضا غفاری مدیر داخلی این بیمارستان در تشریح این ماجرا به خبرنگار ایلنا گفت: جواب تست کرونای بیمار مذکور ۱۵ روز پیش مثبت شده بود و طبق تستی که دیروز از وی گرفتیم، جواب آن منفی اعلام شد و مدرک مکتوب آن موجود است. این موضوع درست نیست که هرکسی سرفه کند پس به کرونا مبتلا است.

او ادامه داد: این بیمار ابتدا به بخش داخلی کرونا انتقال پیدا کرد، وقتی جواب تست منفی او آمد به خاطر بیماری که از قبل داشت به بخش نفرولوژی منتقل شد.

وی تصریح کرد: این شایعات نمی‌تواند خللی در اراده کادر درمان برای خدمت‌رسانی ایجاد کند. در این زمان که وظیفه کادر درمان سنگین است با ایجاد چنین حواشی نباید باری بر دوش پرسنل اضافه کرد.

غفاری افزود: ما هر روزه از مردم می‌خواهیم که با قطع زنجیره بیماری کرونا یاری‌رسان کادر درمان باشند. با عقل جور در نمی‌آید که با چنین کاری باعث انتشار بیشتر بیماری شویم و کار خود را بیشتر کنیم.

وی در پایان گفت: به‌هیچ‌عنوان بیمار غیر کرونایی در بخش کرونایی و بالعکس بستری نخواهد شد. به خاطر همین موضوع است که بخش بیماران کرونایی از غیرکرونایی مجزا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز