خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:

۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر در خوزستان واکسن کرونا دریافت کرده اند/ارسال ۲ محموله واکسن در هفته جاری به استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۷۶

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر در خوزستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: این هفته ۲ محموله واکسن وارد استان خواهد شد که تعداد آنها از مجموع محموله های قبلی بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرهاد ابول نژادیان امروز شنبه ۲۸ فروردین ماه در پایان نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به روند صعودی بستری بیماران در شهرستان های دزفول و آبادان، اظهار کرد: طبق دستور استاندار قرار شد تیم های ویژه ای در این ۲ شهرستان حضور پیدا کنند تا با بررسی مشکلات، به روند نزولی بیماری در این شهرستان ها کمک شود.

وی با بیان اینکه روند بیماری در کل استان به حالت ثابت درآمده است، افزود: در شهرستان اهواز روزانه حدود ۷۰ الی ۸۰ بیمار بستری می شوند و طی چند روز گذشته تغییری نداشته است. همچنین اهواز به ۲۴ قسمت تقسیم شده و نظارت بر رعایت پروتکل ها توسط مدیران این ۲۴ قسمت در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: قرارگاهی در فرمانداری اهواز تشکیل شده که بر سازمان ها، ادارات، اصناف و برگزاری مراسمات نظارت دارد. طبق گزارشات یک هفته اخیر با نظارت مدیران، از برگزاری ۷۵ درصد مراسمات در استان ممانعت بعمل آمده و تلاش ما این است که آن را عدد ۹۰ درصد برسانیم.

ابول نژادیان یادآور شد: در حال حاضر ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر در خوزستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند. تاکنون ۵ محموله واکسن وارد استان شده و قرار است این هفته ۲ محموله دیگر نیز وارد شود که تعداد آنها از پنج محموله قبلی بیشتر است.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز