خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

توقف قهرمان متمول قطر پشت سد فولاد / ژاوی حریف نکونام نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۲۰۹

دیدار دو تیم فولاد ایران و السد قطر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید و تیم متمول و پرستاره السد قطر در نخستین گام مقابل مردان جوان و بی‌ادعای نکونام متوقف شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، این بازی از رقابت‌های گروهD لیگ قهرمانان آسیا، امشب ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله ریاض شروع شد.

در ابتدای نیمه اول،قطری‌ها با پاس‌های تک‌ضرب سعی در نزدیک شدن به دروازه فولاد را داشتند، ولی دوندگی و پرس‌های بازیکنان میانی فولاد، مانع جدی مقابل تاکتیک شاگردان ژاوی بود، به نظر می‌رسید که نکونام ۱۵ دقیقه اول بازی را برای کنترل سرعت حریف برنامه‌ریزی کرده بود.

فولادی‌ها تلاش کردند تا ۱۵ دقیقه دوم را برای به تعادل کشاندن بازی و حفظ توپ و میدان داشته باشند که در این کار به‌خوبی عمل کرده و ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول را با حملات گسترده از چپ و راست روی دروازه حریف داشتند و توانستند چندین موقعیت گل را به وجود بیاورند، ولی این نیمه با خوش‌شانسی بازیکنان السد، با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، شاگردان نکونام، حریف خود را در لاک دفاعی فرو برده و روی دروازه حریف خیمه زدند.

شاگردان ژاوی برای دقایقی موفق شدند از این فشار خود را نجات داده و به نزدیکی محوطه جریمه حریف برسند ولی این فولادی بودند که توانستند در دقیقه ۶۱ توپ ارسالی توسط درخشان مهر را توسط شیمبا با ضربه سر به گل اول بازی تبدیل کنند و از حریف پر ستاره خود پیش بیفتند.

در ادامه، فولادی‌های جسور چند بار تا آستانه گشودن دروازه حریف پیش رفتند که این فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت.

ستارگان السد قطر در دقایق پایانی بازی، با افزایش حملات خود موفق شدند در دقیقه ۸۹ توسط بوعلام خوخی با یک ضربه از پشت محوطه جریمه به گل تساوی دست پیدا کنند.

در دقایق باقی مانده هیچ گلی از دروازه ها عبور نکرد تا امتیاز این دیدار بین نکونام و ژاوی، دو رفیق لالیگایی تقسیم شود.

اسامی بازیکنان فولاد: محسن فروزان، سید مهران موسوی، عارف آقاسی، صالح حردانی، وحید حیدریه(78 - درخشان مهر)، محمد آبشک (78- احمد عبدالله زاده)، محمد زبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری (72- محمدرضا عباسی)، آیاندا پاتوسی (72- محمد میری) ، لوسیانو پریرا (85- یوسف کی شمس) با سرمربیگری جواد نکونام.

فولاد دومین بازی خود را روز شنبه ۲۸ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل الوحدت اردن برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز