خبرگزاری کار ایران

روزنامه الوطن قطر:

کار سخت السد مقابل فولاد/ژاوی از امروز به دنبال جاه‌طلبی‌هایش است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۹۹۲

روزنامه الوطن قطر نوشت: السد کار دشواری را برابر نماینده ایران دارد. این تیم در گذشته نیز در لیگ قهرمانان آسیا با فولاد روبرو شده بود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، روزنامه الوطن قطر در تحلیل این دیدار، به قلم عادل نجار نوشت: ژاوی که در این فصل توانست عناوین متعدد قهرمانی را با السد به دست بیاورد، قصد دارد تا از این دیدار جاه طلبی های خود را آغاز کند.

این روزنامه، السد را تیمی با عناصر مهم دانست که در هر پست چند بازیکن خوب در ترکیبش قرار دارند که قادر خواهند بود در هر موقعیتی، تغییراتی در روند بازی ایجاد نمایند، هر چند این تیم ستاره خود اکرم عفیف را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

الوطن در ادامه نوشت: نماینده قطر مقابل نماینده ایران کار دشواری پیش رو دارد. آنها پیش از این نیز در لیگ قهرمانان آسیا با فولاد روبرو شده اند و در سال 2015 موفق شده بودند با یک گل این تیم دونده و مقاوم ایرانی را شکست دهند. هر چند السد ستاره های زیادی در اختیار دارد اما این یک رویارویی دشوار برای شاگردان ژاوی است.

این روزنامه ابراز امیدواری کرده که السد با استفاده از تجربه، جاه طلبی و عناصری که در اختیار دارد، برای پیروزی در این بازی و صعود به مرحله بعدی تلاش کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز