خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد؛

آخرین فرصت نام‌نویسی کاندیداهای شورای روستاها تا پایان امشب/ ثبت‌نام بیش از ۴ هزار نفر در شورای اسلامی شهرهای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۵۳۸

رئیس ستاد انتخابات خوزستان، از آخرین مهلت ثبت‌نام شورای اسلامی روستاها و نام‌نویسی بیش از ۴ هزار داوطلب و همچنین افزایش ۱۰ درصدی مشارکت در ثبت‌نام خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، رضا نجاتی امروز یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه در خصوص آخرین وضعیت مراحل انتخابات استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی شهرها در خوزستان صورت گرفت و تعداد ۴ هزار و ۴۵۷ نفر ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

او ضمن اشاره به افزایش 10 درصدی متقاضیان در ثبت‌نام و همچنین مشارکت ۴۱۱ نفری بانوان گفت: از ۲۸ شهرستان موجود در استان، انتخابات در  ۶۸ بخش و ۸۷ شهر برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان تأکید کرد: فرصت ثبت‌نام شورای اسلامی روستاها، امشب به پایان خواهد رسید و در ۲ هزار و ۳۵۰ روستا انتخابات شوراها برقرار می‌شود و طبق آخرین آمار تاکنون ۱۱ هزار نفر اقدام به نام‌نویسی کردند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه همه اقدامات ستاد انتخابات استان، بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا است خاطرنشان کرد: تمام شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مقابله با بیماری کرونا و حضور مردم در شعب رأی‌گیری پیش‌بینی شده است.

نجاتی اضافه کرد: به‌منظور رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، پیشنهاد دادیم که تعداد شعب اخذ رأی‌گیری افزایش پیدا کند تا از اجتماع و صف‌های طولانی جلوگیری شود بنابراین در هر صندوق بیش از یک هزار رأی ثبت نخواهد شد.

وی در پایان با اطمینان خاطر دادن از انجام مراحل ضدعفونی شعب رأی‌گیری گفت: تمامی شعب در روز رأی‌گیری با همکاری مراکز بهداشت و درمان، ضدعفونی شده و نظارت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌طور مستمر وجود خواهد داشت و همچنین ثبت اثرانگشت هم در این دوره حذف شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز