خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

محدودیت‌های کرونایی ۱۰ روزه در خوزستان آغاز شد / روند بیماری در آبادان افزایشی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۷۱۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آغاز اعمال محدودیت‌های حداکثری کرونا به مدت ۱۰ روز در خوزستان خبر داد.

فرهاد ابول نژادیان امروز شنبه ۲۱ فروردین‌ماه در خصوص اعمال محدودیت‌های کرونایی در خوزستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: به دنبال آغاز موج چهارم کرونا در کشور و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا از امروز ۲۱ فروردین‌ماه به مدت ۱۰ روز در شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت‌های حداکثری کرونا برای گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار اعمال خواهد شد و اجازه فعالیت به آنها داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد خودروها از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در شهرهای قرمز و نارنجی نیز ممنوع است، افزود: در شهرهای با وضعیت قرمز فعالیت‌های آموزشی به‌صورت حضوری ممنوع و فعالیت‌های فرهنگی تعطیل است.

ابول نژادیان ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به روند ثابت بیماری کرونا در اهواز و ابراز امیدواری برای شروع روند نزولی، گفت: روند بیماری در آبادان افزایشی است ولی شهرهای خرمشهر و شادگان در وضعیت بهتری قرار دارند.

وی در پایان اضافه کرد: شهرهای شمالی مانند دزفول، اندیمشک، شوش و شوشتر و در شرق خوزستان نیز بهبهان بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز