خبرگزاری کار ایران

پیش بازی فولاد خوزستان _ العین امارات؛

سبحانی: مخالفت با میزبانی تیم‌های ایرانی هزینه سنگین دارد/شیوه بازی فولاد در لیگ برتر، تاکتیکی برای مقابله با حریفان آسیایی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۹۸

سبحانی مربی بین‌المللی فوتبال می‌گوید: فدراسیون جدید فوتبال ایران برای همیشه به معضل عدم موافقت با میزبانی تیم‌های ایرانی پایان بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امین سبحانی در گفتگوی اختصاصی با ایلنا، گفت: این بازی مهم و حیاتی برای فوتبال ایران و تیم فولاد خوزستان در شرایطی برگزار می‌گردد که حق مسلم میزبانی فولاد خوزستان به بهانه‌های واهی گرفته شد و بازی در کشور ثالث یعنی عربستان برگزار می‌گردد. باید دید این سریال گرفته شدن میزبانی از تیم‌های ملی و باشگاهی ایرانی و تحمیل هزینه‌های گزاف به آن‌ها چه زمانی به پایان می‌رسد؟

وی افزود: هرچند آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تدبیر و مدیریت موفق خود توانست حق پخش و تبلیغات محیطی را به باشگاه برگرداند اما نمی‌توان هزینه‌های سفر و اقامت و غیره که به باشگاه تحمیل شده را نادیده گرفت و در ادامه می‌بایست با همبستگی باشگاه‌ها و تدابیر مدیریت جدید فدراسیون فوتبال به این معضل پایان داد.

سبحانی: مخالفت با میزبانی تیم‌های ایرانی هزینه سنگین دارد/شیوه بازی فولاد در لیگ برتر، تاکتیکی برای مقابله با حریفان آسیایی بود

این مربی لژیونر خوزستانی به بُعد فنی این دیدار اشاره کرد و گفت: امسال کادر فنی فولاد، شخصیت، نظم و الگوی بازی خاص خود را به تیم القاء کرده است. استفاده از تاکتیک‌های مبتنی بر دوندگی بسیار بالا، پرس شدید در تمام مناطق زمین و انتقال سریع از فاز دفاعی به فاز هجومی و بالعکس، کارهای ترکیبی و زوج سازی در کناره‌ها و استفاده از ضربات ایستگاهی و بخصوص ضربات کرنر و اوت دستی می‌باشند که رویکردی مناسب برای تقابل و رویارویی با تیم‌های متمول و باکیفیت آسیایی را به فولاد داده است.

سبحانی ادامه داد: شاگردان نکونام دارای قابلیت بازی با درصد مالکیت توپ بالا و بازی‌سازی از زمین خودی هستند و با شناختی که از روحیات جواد نکونام دارم، این مربی جوان از زمان بازیگری و همچنین در دوران مربیگری، روحیه جنگندگی و اصرار به پیروزی دارد و از ابتدای فصل، برنامه‌های تیمی فولاد را در اندیشه تقابل‌های آسیایی خود پیش برده و با اتخاذ این تاکتیک در طول نیم‌فصل سعی در ارتقاءدادن و دیکته کردن تاکتیک پرس و انتقال سریع در بازی به تیم خود بوده تا در بهترین شرایط به مصاف تیم‌های آسیایی برود.

این مربی شاغل در لیگ‌های خارج از کشور، ادامه داد: در این راستا باید تمام پیشکسوتان، رسانه‌ها و طرفدران تیم، با نگاه ویژه‌تری به این بازی‌ها جهت ارتقاء و بالا بردن روحیه بازیکنان و کادر فنی، همراهی خود را به هر روشی اعلام کنند و امیدواریم تیم فولاد با  انرژی بالا و روحیه‌ای مضاعف بتواند از مرحله پلی‌آف عبور کرده و خود را در جمع تیم‌های مرحله گروهی ببیند و در رقابت‌های آتی در کنار سه نماینده دیگر کشورمان نیز موفق و سربلند باشند.

لازم به ذکر است، این دیدار قرار است روز شنبه ۲۱ فروردین ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه در ریاض پایتخت عربستان برگزار گردد.

 

انتهای پیام/
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز