خبرگزاری کار ایران

رئیسی در گفت‌وگو با ایلنا:

شرایط کرونایی هندیجان شکننده است/احتمال بازگشت وضعیت قرمز به شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۹۰۲

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان، گفت: متأسفانه برخی شهروندان با شنیدن خبر کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا، جدیت خود را در رعایت دستورالعمل‌ها از دست می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود تا شهرستان در معرض تبدیل به وضعیت قرمز قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، داوود رئیسی به خبرنگار ایلنا، گفت: متأسفانه درحالی‌که در روزهای گذشته روند کاهش ابتلا به ویروس کووید ۱۹ را شاهد بودیم، به دلیل سهل‌انگاری برخی شهروندان و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در ۲۴ ساعت گذشته سه مورد بیمار بدحال که دچار این ویروس منحوس شدند را در بیمارستان شهدای شهرستان بستری نمودیم.

‌وی با اشاره به وضعیت در حال افزایش بیماری کرونا و انتقال شدید این ویروس در بین اعضاء خانواده‌ها در شهرستان، افزود: متأسفانه افراد در جامعه با شنیدن خبر کاهش موارد ابتلا، جدیت خود را در رعایت دستورالعمل‌ها از دست می‌دهند و همین موضوع باعث افزایش آمار و جولان پیک دوباره ویروس می‌شود.

رئیسی در خصوص آخرین وضعیت کرونایی شهرستان هندیجان، بیان نمود: متأسفانه روزانه آزمایش ۸ تا ۱۵ نفر از نظر کرونا مثبت می‌شود. در طول دو هفته گذشته، کرونا در میان یک خانواده باعث بستری شدن سه عضو این خانواده شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان افزود: شرایط بسیار شکننده‌ای در هندیجان حاکم است که با کوچک‌ترین سهل‌انگاری از طرف مردم می‌تواند منجر به قرمز شدن شهرستان شود.

وی در پایان از همه همشهریان خواست: از حضور در دورهمی های خانوادگی به هر شکلی پرهیز کنند زیرا نداشتن علائم بیماری، نشانه سالم بودن نیست، افراد ناقل بدون علامت بسیاری وجود دارند که بدون اطلاع از ناقل بودن خود، بیماری را به اطرافیان منتقل می‌کنند لذا شهروندان از رفتن به مهمانی و پذیرش مهمان از شهرهای مجاور و قرمز پرهیز کنند و ضمن پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ عمومی،  با استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی از منزل خارج شوند.

 

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز