خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

ناکارآمدی محدودیت‌های ترددی در خوزستان/ افزایش مجدد تعداد بستری بیماران در بیمارستان ها + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۶۰۱

به‌رغم مصوبات منع تردد در شهرهای استان خوزستان به دلیل وضعیت وخیم کرونایی، تفرجگاه‌های اکثر نقاط این استان مملو از جمعیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تصاویر ارسالی از تفرجگاه‌های این استان بیانگر این است که انگار بیشتر مصوبات بازدارنده ستاد کرونا، نمایشی است. مصوباتی که از منع تردد در شهرهای قرمز خبر می‌دادند، بیشتر از آنکه بازدارنده باشند، بر هجوم گردشگران افزوده و میل به گردش در مناطق کوهستانی استان خوزستان را دوچندان کرده است. 

تصاویر و گزارش‌های دریافتی توسط خبرنگار ایلنا نشان می‌دهد گردشگران بسیاری در مناطق تفریحی استان خوزستان، به خصوص در مناطقی از شهرستان ایذه در حال تفریح و گشت‌وگذار هستند. 

در تازه‌ترین تصاویری که از شهرستان ایذه دریافت شده، نشان می‌دهد گردشگران بسیاری لحظه تحویل سال را در مناطقی از دهدز سپری کرده‌اند.

این در حالی است که شرایط کرونایی استان خوزستان هم چنان وخیم گزارش می‌شود طوری که رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز روز گذشته اعلام کرد: خوزستان تا هفته گذشته با کاهش روند بستری بیماران مبتلا به کرونا همراه بود، اما به دنبال ترددهای غیرضروری مردم در آخرین روزهای سال ۹۹، تعداد بستری ها در استان به بیش از هزار و ۷۰۰ بیمار رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز