خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

انتقاد شدید برخی شهروندان ایذه‌ای از نبود پزشک متخصص و کمبود امکانات درمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۰۰۳

برخی شهروندان می‌پرسند، چرا کسی در بیمارستان شهدای ایذه پاسخگو نیست؟ چه کسی پاسخگوی نبود پزشک متخصص و افزایش مرگ‌ومیرها است؟

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، برخی شهروندان ایذه به ایلنا گفتند: نبود پزشک متخصص در بیشتر حوزه‌های پزشکی در بیمارستان شهدای این شهر بیداد می‌کند. خبری از پزشک متخصص قلب و متخصص عفونی نیست. مردم از شرایط پیش آمده به‌شدت عصبانی‌ هستند.

یکی از اهالی ایذه می‌گوید: دیشب در پی فشار قلبی مادرم  به بیمارستان شهدای ایذه مراجعه کردیم، به هرکس که فکر کنید التماس کردیم، اما کسی پاسخگو نبود و پس از حدود هفت ساعت التماس، با یک جسد از بیمارستان شهدای خارج شدیم. چرا کسی به داد ما نمی‌رسد؟

یکی از کارکنان شبکه بهداشت  و درمان ایذه می‌گوید: چرا یک پزشک متخصص عفونی نباید در شهر ایذه باشد؟ مگر ما جزو استان خوزستان نیستیم؟ چرا دانشگاه علوم پزشکی، این شهر را به حال خود رها کرده و به موضوع عدم مدیریت در بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان ایذه ورود نمی‌کند؟

شنیده‌های خبرنگار ایذه حاکی است، پزشک عفونی آنکال بیمارستان شهدای ایذه بخاطر عدم پرداخت حقوق و مزایای خود از شهر خارج شده و بدتر اینکه دیگر پزشک عفونی موجود نیز، شهر را ترک کرده و مردم را به امان خدا رها نموده‌اند.

متاسفانه اورکی رئیس بیمارستان شهدای ایذه به هیچ یک از تماس‌های خبرنگار ایلنا برای روشن شدن ابعاد این موضوع، پاسخی ندادند.

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز