خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شوش عنوان کرد؛

تردد ۴۰ هزار سرویس ناوگان حمل ۴ محصول کشاورزی در شوش/ ضرورت دریافت عوارض از کامیون‌ها برای بهره مندی شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۵۷

عضو شورای اسلامی شهرستان شوش گفت: ۴۰ هزار ناوگان باری در شهرستان شوش عملیات حمل و جابه‌جایی ۴ محصول استراتژیک چغندر، گندم، کلزا و ذرت را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید حکیم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: وضع عوارض و منابع درآمدی از محل ناوگان حمل محصولات کشاورزی، می‌تواند منابعی برای دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان باشد.

وی افزود: اما متاسفانه عدم برخورداری دهیاری‌ها و شهرداری‌ها از عوارض که می‌توانند قابل دریافت باشند، در کنار دیگر منابع درآمدی که با افزایش اختیارات شوراهای اسلامی، قابل تصویب و پیش‌بینی است، باعث تضعیف و آسیب‌پذیری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شده است.

عضو شورای اسلامی شهرستان شوش بیان کرد: تردد این حجم از ناوگان حمل و جابه‌جایی محصولات کشاورزی در شوش که قطب کشاورزی کشور به شمار می‌رود، باعث ترافیک سنگین و فرسودگی و از بین رفتن راه‌های ارتباطی شهرستان شده است.

موسوی ادامه داد: برای بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت این میران تردد کامیون‌های سنگین، لازم است تا عوارضی به نفع شهرستان دریافت گردد.

عضو شورای اسلامی شهرستان شوش یادآور شد: متاسفانه محورهای بین شهری و بین روستایی شهرستان فرسوده و نیازمند ترمیم و بازسازی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز