خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری کرخه در گفت وگو با ایلنا؛

دستگیری داماد و برخورد با عوامل تیراندازی در مراسم عروسی در شاوور خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۴۱۸

به دستور رئیس دادگستری شهرستان کرخه؛ با عوامل تیراندازی در یک مراسم عروسی در این شهرستان، برخورد و داماد بازداشت شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد موسی پور امروز چهارشنبه 27 اسفندماه در توضیح این خبر، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: شب گذشته در شهر "شاوور" عده‌ای در مراسم قبل از جشن عروسی در سطح شهر اقدام به تیراندازی کردند که با عاملان و مسببین برخورد شد.

وی گفت: به‌دلیل تخطی از قانون و بر هم زدن امنیت روانی و عمومی مردم، داماد بازداشت شد چراکه دستگاه قضا، با عاملان و مسببین تیراندازی در مراسم‌ها برخورد جدی خواهد کرد.

موسی پور همچنین افزود: اصناف و بازاریان غیرضروری و افرادی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند زیرا خط قرمز ما سلامت مردم و اجرای محدودیت‌های کرونایی است و هیچ بهانه و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

وی افزود: بازاریان و اصناف ملزم به اجرای محدودیت‌های کرونایی در شهرستان کرخه  هستند و با افرادی که در اجرای این طرح مشارکت نکنند برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان کرخه ادامه داد: در این راستا یک واحد صنفی واقع در شهر الوان شهرستان کرخه که علیرغم مثبت بودن تست کرونای متصدی، اقدام به فعالیت در محل نموده بود از ادامه فعالیت آن واحد جلوگیری شد که پس از ارایه نتیجه منفی بودن تست به نامبرده اجازه فعالیت مجدد داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز