خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک خبر داد:

پلمپ ۱۴ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۷۶۲

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک، از تعطیلی و پلمپ ۱۴ واحد صنفی، به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان اندیمشک، فریدون کاظمی در توضیح این خبر اظهار کرد: در ۸۰۶ مورد بازرسی صورت گرفته توسط بازرسان این اداره، از هفته گذشته تا امروز تعداد ۱۴ واحد صنفی مختلف به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمپ و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری و در نهایت به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه پیش از این اتفاق، تذکر و اخطاریه‌های لازم به‌منظور رعایت اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده بود، گفت: بازرسان واحد بهداشت و درمان، از هفته گذشته تا امروز به ۱۵۳ واحد صنفی تذکر و اخطار به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک افزود: تعداد ۱۵ واحد صنفی نیز، به علت نادیده گرفتن تذکر‌ها در روزهای گذشته و عدم برطرف کردن نواقص ابلاغی جریمه شدند و پرونده آن‌ها جهت بررسی به تعزیرات ارجاع داده شد.

این مقام مسئول، سلامت شهروندان را ازجمله اولویت‌های این اداره دانست و تاکید کرد: به علت شرایط حساس شهرستان اندیمشک، بازرسان و ماموران شهرستان، از واحدهای صنفی به‌طور مستمر بازدید خواهند کرد و در صورت مشاهده تخلف، بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای با متخلفان برابر قانون رفتار خواهد شد.

کاظمی در پایان یادآور شد: این واحدها پس از طی مراحل قانونی و رفع نواقص بهداشتی، نسبت به فک پلمپ آن‌ها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز