خبرگزاری کار ایران

برخورد قضایی با مخلان امنیت و آسایش مردم خوزستان در چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۶۰۲

رئیس کل دادگستری خوزستان تاکید کرد: افرادی که با ایجاد تجمع و یا اقدام به منفجر کردن مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال با اخلال در آسایش و امنیت مردم شوند قاطعانه و بدون اغماض دستگاه قضایی با آنان برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه دستگاه قضایی استان با مخلان امنیت و آسایش مردم در چهارشنبه آخر سال، بیان کرد: باتوجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ (کرونا) امسال وضعیت با سال‌های گذشته متفاوت شده است؛ زیرا تجمعات ممکن است باعث انتقال ویروس شود. بنابراین هرگونه تجمع ممنوع می‌باشد و افرادی که در شب چهارشنبه‌سوری باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی‌شوند دستگاه قضایی قاطعانه و بدون اغماض با آنان برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دادستان‌های سراسر استان توجه داشته باشند با تمامی افرادی که در چهارشنبه آخر سال ضمن ایجاد صداهای مهیب انفجاری و رعب و وحشت در بین مردم و به‌تبع آن زمینه اخلال در نظم و آسایش و امنیت عمومی و ایجاد مزاحمت برای خانواده‌ها را موجب می‌شوند برخورد قاطع کنند و در این خصوص شعب ویژه رسیدگی به این‌گونه پرونده‌ها راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز