خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش انجام شد؛

تزریق اولین دوز از واکسن کرونا به سالمندان خوزستانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۴۶۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از تزریق اولین دوز واکسن کرونا به سالمندان و پرسنل مشغول در سرای سالمندان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرهاد ابول نژادیان امروز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه در حاشیه تزریق اولین دوز واکسن کرونا به سالمندان در خانه سالمندان مهرجویان اهواز، اظهار کرد: همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) طرح واکسیناسیون کویید- ۱۹ را برای سالمندان خوزستانی شروع کردیم.

وی با بیان اینکه امروز به ۲۴۰ نفر از سالمندان خوزستانی و پرسنل مشغول در این مراکز اولین دوز واکسن کرونا تزریق خواهد شد، افزود: در مجموع تعداد سالمندانی که در سرای سالمندان نگه‌داری می‌شوند همراه با پرسنل به حدود ۴۵۰ نفر می‌رسند که امروز نیمی از آن‌ها و طی ۲ الی ۳ روز آینده مابقی واکسینه خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز گفت: یک محموله واکسن نیز فردا به دست ما خواهد رسید و برای واکسیناسیون پرسنل بهداشت و درمان استفاده می‌شود. سعی بر این است در‌ مرحله بعد واکسیناسیون بیماران خاص مانند ام اس، دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی و بیماران پرخطر را شروع کنیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم زودتر از استان‌های دیگر واکسیناسیون را برای عموم مردم شروع کنیم، تصریح کرد: خوزستان در شرایطی قرار دارد که هرچه زودتر باید نسبت به واکسینه کردن مردم اقدام شود.

ابول نژادیان در پایان با بیان اینکه تا پایان بهار سال آینده عموم مردم واکسینه خواهند شد، تاکید کرد: تا زمانی که یک ایمنی جمعی در جامعه ایجاد نشده لازم است دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را به‌صورت جدی داشته باشیم و در کنار آن هم‌زمان واکسیناسیون را انجام دهیم.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز