خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز از نام‌نویسی انتخابات شورای شهر؛

ستاد انتخاباتی شهرستان ماهشهر ۱۶ داوطلب را نام‌نویسی کرد/ شهر چمران بدون داوطلب نخستین روز از نام‌نویسی را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۳۰۰

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر، از میزان مشارکت داوطلبان در نخستین روز از نام‌نویسی انتخابات شورای شهر، گزارش داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر، فریدون بندری در توضیح نخستین روز از ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر، اظهار کرد: آغاز نام‌نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر، از امروز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه همزمان با سراسر کشور، در شهرستان ماهشهر  آغاز بکار کرد.

او با اشاره به میزان مشارکت در نخستین روز از ثبت‌نام گفت: در نخستین روز نام‌نویسی، ۱۶ نفر اقدام به ثبت‌نام کردند که از این تعداد، 2 نفر به‌طور غیرحضوری و ۱۴ نفر نیز به‌صورت حضوری بوده.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، همچنین به ثبت‌نام داوطلبان به تفکیک حوزه انتخابی اشاره کرد و توضیح داد: از مجموع داوطلبان، تعداد ۱۰ نفر از حوزه بندر امام خمینی و ۶ نفر از حوزه بندر ماهشهر، اقدام به نام‌نویسی کردند و از حوزه شهر چمران هم هیچ داوطلبی حضور پیدا نکرد.

وی می‌گوید: آقایان با تعداد ۱۳ نفر، بیشترین سهم و خانم‌ها با ۳ داوطلب، کمترین سهم مشارکت در نخستین روز از ثبت‌نام را به خود اختصاص دادند که بندر امام خمینی، ۸ نفر آقا و دو نفر خانم و بندر ماهشهر نیز ۵ نفر آقا و یک نفر خانم، پیش‌قدم شدند.

بندری در ادامه، مسن‌ترین فرد ثبت‌نام کننده در روز نخست را ۶۷ ساله و جوان‌ترین را فردی ۲۷ ساله معرفی کرد و خطاب به داوطلبان گفت: افرادی که قصد ثبت‌نام غیرحضوری دارند باید پس از ثبت مشخصات و بارگذاری مدارک، کد رهگیری و پیامک دریافت کرده و بعد از آن، جهت تکمیل ثبت‌نام به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر در پایان تأکید کرد: در صورت ثبت‌نام ناقص، امکان انجام ادامه روند و تکمیل نام‌نویسی توسط کاربران ستاد انتخابات وجود ندارد و شخص داوطلب باید از طریق اپلیکیشن یا درگاه اینترنتی وزارت کشور، نواقص موجود را برطرف و پس از دریافت پیامک و کد رهگیری، به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

گفتنی است؛ ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر، تا ۲۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز