خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی اهواز خبر داد:

پلمب واحدهای غیر بهداشتی صنفی در اهواز بعلت تخلف بهداشتی/شهروندان از فروشگاه های مجاز خرید کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۱۶۴

رئیس اداره دامپزشکی اهواز از پلمب واحدهای غیر بهداشتی صنفی در اهواز بعلت تخلف بهداشتی با دستور مقام قضایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، رضا حفیظی، گفت: در راستای اجرای دستورالعمل های اداره کل دامپزشکی استان خوزستان و به منظور حفظ سلامت شهروندان، اداره دامپزشکی شهرستان اهواز اقدام به تشدید نظارت های بهداشتی در سطح کلانشهر اهواز نموده است.

حفیظی در ادامه افزود: هر گونه کشتار مرغ خارج از کشتارگاههای طیور خلاف قوانین و مقررات بوده و تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می گردد.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و احتمال انتقال این بیماری به مصرف کنندگان، بازرسین اداره دامپزشکی شهرستان اهواز پس از اخذ دستور مقام محترم قضایی و با همکاری اداره اماکن  و نیروی انتظامی اقدام به پلمب تمامی واحدهای  غیر بهداشتی در بازارچه اهواز کردند.

حفیظی در پایان ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضایی، اداره اماکن و نیروی انتظامی، به شهروندان توصیه کرد ضمن همکاری با کارشناسان دامپزشکی از خرید گوشت و فرآورده های خام دامی عرضه شده در معابر و مکان های غیرمجاز خودداری کرده و گوشت مورد نیاز خود را از مراکز مجاز که تحت نظارت بازرسان دامپزشکی هستند، تهیه کنند.

وی گفت: شهروندان اهوازی برای ارتباط با دامپزشکی و طرح نظرات و پیشنهادات خود می توانند با شماره تلفن 06133369121 اداره دامپزشکی شهرستان اهواز تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز