خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد؛

تزریق نخستین دز از واکسن کرونا به جانبازان خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۷۲۲

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، از تزریق نخستین دز از واکسن کرونا، به جانبازان خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، امروز یکشنبه ۱۷ اسفندماه، شکرالله سلمان زاده در جمع خبرنگاران از تزریق نخستین مرحله واکسن کرونا اسپوتنیک وی (روسی)، به جانبازان خرمشهری خبر داد.

او با بیان اولویت‌بندی طرح شده از سوی وزارت بهداشت و درمان پزشکی، گفت: با توجه به اولویت‌بندی وزارت بهداشت و درمان، پس از تزریق واکسن به کادر درمان، میزان80 دز واکسن برای تزریق به جانبازان خرمشهری اختصاص پیدا کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: سایر جانبازان، خانواده شهدا و سالمندان، در مراحل بعدی به اولویت دریافت واکسن ملحق خواهند شد اما بهترین واکسن، پیشگیری و مراقبت است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه، تزریق واکسن نشان از پایان عمر کرونا نخواهد بود و میزان دریافت واکسن بسیار محدود و برای افراد پُر خطر هست بیان کرد: با توجه به نوع جدید و جهش یافته کرونا، باید بیش از گذشته و با جدیت بیشتری به شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجه کنیم.

سلمان‌زاده در ادامه به وضعیت بیمارستان‌های جنوب غرب استان اشاره کرد و افزود: به‌طور متوسط، روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند، اما خوشبختانه تا امروز، با کمبود تخت مواجه نشدیم.

وی در‌ پایان یادآور شد: در حال حاضر بیمارستان‌های شهید بهشتی، آیت‌الله طالقانی، ۱۷ شهریور، امام‌ خمینی، ولی‌عصر و بیمارستان شهید معرفی زاده، در جنوب غرب خوزستان، بیماران کرونایی را پذیرش خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز