خبرگزاری کار ایران

علیرغم وضعیت قرمز کرونایی اعلام شد؛

اجبار خانواده ها برای دریافت حضوری کارنامه توسط مدیر مدرسه صیادشیرازی شهر چمران بندر ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۴۸

مدرسه پسرانه شهید صیاد شیرازی واقع در شهرک بعثت بندر ماهشهر، خانواده‌ها را برای دریافت کارنامه فرزندان خود در این وضعیت قرمز کرونایی، ملزم به حضور در مدرسه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، باوجود وضعیت قرمز و شرایط بحرانی حاکم در استان، به‌ویژه شهرستان آبادان، شادگان، بندر امام و ماهشهر، و همچنین توصیه و تذکرهای روزانه به عدم شرکت در تجمعات و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، اما انگار سیاست‌های سلیقه‌ای همچنان ادامه دارد.

در شرایط حاد و قرمز کرونایی منطقه، مدرسه پسرانه غیرانتفاعی متوسطه اول شهرک بعثت، تحویل کارنامه دانش‌آموزان را ملزم به حضور خانواده‌ها در آموزشگاه کرده است.

نکته قابل‌توجه، عدم حضور شخص دعوت کنند و میزبان، یعنی مدیر مدرسه بود که به‌ظاهر ترجیح داد برای حفظ سلامت خود در این تجمع حضور نداشته باشد. درحالی‌که والدین در نظر داشتند که انتقاد و گلایه‌های خود را در خصوص این تصمیم عجیب، به سمع و نظر وی برسانند.

یکی از والدین با انتقاد بر این تصمیم، به خبرنگار ایلنا گفت: تصمیم بر تعطیلی مدارس و برپایی کلاس‌ها به‌صورت مجازی و غیرحضوری، به‌منظور فاصله‌گذاری و عدم شرکت در جمع‌های این چنینی اتخاذ شده است که مبادا این ویروس از طریق دانش آموزان در مدرسه منتشر و یا از طریق دانش آموزان به خانواده‌ها منتقل شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه با این تصمیمی که مدرسه به جهت تحویل کارنامه اتخاذ کرده، تمام معادلات، هزینه و فشارهای متحمل شده نظام آموزشی را در این یک سال برهم زد.

همچنین در ادامه، پدر یکی از دانش آموزان تصریح کرد: چرا در این روزها که همه فعل و انفعالات به‌صورت برخط و مجازی صورت می‌گیرد، خانواده‌ها را مجبور کردند تا به‌صورت فیزیکی در مدرسه حاضر شوند؟.

وی در پایان ضمن ارائه یک پیشنهاد منطقی و عملی، افزود: همه آموزش‌ها، آزمون‌ها و حتی ارتباط به دبیر هم به شکل مجازی پیگیری می‌شود آیا این امکان وجود نداشت که برای هر دانش‌آموز کد کاربری و رهگیری تعریف کنند و کارنامه را در سایت بارگذاری نمایند!؟

بعد از این تصمیم عجیب و نادیده گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و زیر سؤال بردن همه معادلات در این شرایط خطرناک، حالا باید دید مسئولان شهرستان اعم از آموزش‌وپرورش، شخص فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت و همچنین دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم، چه واکنشی جهت برخورد با این تصمیم و پیشگیری از تصمیم‌های مشابه خواهند گرفت.

اجبار خانواده ها برای دریافت حضوری کارنامه 
توسط مدیر مدرسه صیادشیرازی شهر چمران بندر ماهشهر

اجبار خانواده ها برای دریافت حضوری کارنامه 
توسط مدیر مدرسه صیادشیرازی شهر چمران بندر ماهشهر

 

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز