خبرگزاری کار ایران

توسط مأمورین محیط‌زیست حمیدیه صورت گرفت؛

معرفی متخلفین سم ریزی پرندگان جنگل‌های خسرج به مراجع قضایی/تهدید سلامت شهروندان با مصرف این پرندگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۰۷

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان حمیدیه از دستگیری و معرفی متخلفین سم ریزی برای پرندگان به مراجع قضایی این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت عرضه پرندگان در سطح بازار، اقدام این اشخاص تهدید جدی علیه سلامت و بهداشت عمومی شهروندان می‌گردد .

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان، امیر عطشانی عنوان نمود: طی عملیات گشت مأمورین یگان حفاظت شهرستان حمیدیه، دو گروه عامل سم ریزی برای پرندگان در جنگل‌های خسرج شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: در این عملیات، متخلفین در حین جمع‌آوری و خارج نمودن لاشه پرندگان تلف‌شده به‌محض روئیت خودروی سازمانی، به‌طرف عرصه‌های جنگلی و شنزارهای جنگل خسرج متواری گشته که مأمورین محیط‌زیست حمیدیه ضمن شناسایی هویت افراد متخلف، تعداد ۱۴۶قطعه کبوتر وحشی از آن‌ها کشف و به مراجع قضایی معرفی نمودند.

عطشانی بیان داشت: سم ریزی ضمن نابودی سایر پرندگان، تبعات منفی زیست‌محیطی را در پی خواهد داشت و در صورت عرضه پرندگان در سطح بازار اقدام این اشخاص تهدید جدی علیه سلامت و بهداشت عمومی شهروندان می‌گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز