خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان عنوان کرد:

طلب ۲۰ هزار میلیاردی خوزستان از آلایندگی نفت و گاز/ تخصیص اعتبار فقط ۱۱ درصدی از نفت به استان از نفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۷۳۲

استاندار خوزستان در جلسه معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، گفت: درحالی که درآمدهای نفتی کشور، تا حدودی بهتر شده اما همچنان تخصیص اعتبار به خوزستان، پایین و در حد ۱۱ درصد است و بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان هم از آلایندگی نفت و گاز مطالبات داریم.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری استان، نشست تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، با حضور قاسم رمضانپور نرگسی معاون امور مجلس و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه‌وبودجه کشور، امروز چهارشنبه ۶ اسفندماه به‌طور ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان، خطاب به مسئولان سازمان برنامه‌ریزی کشور، اظهار داشت: درحالی که درآمدهای نفتی کشور، تا حدودی بهتر شده اما همچنان تخصیص اعتبار به خوزستان، پایین و در حد ۱۱ درصد است و همچنین مطالبات استان، از آلایندگی نفت و گاز، بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان هست که انتظار می‌رود بخشی از این مبلغ، هرچه زودتر تخصیص یابد.

او می‌گوید: مصوبه‌های زیادی در استان، باقی‌مانده که اگر اعتبار آن‌ها پرداخت شود دیگر نیاز به طرح‌های جدیدی در استان نیست.

سلیمانی با درخواست مساعدت و همکاری از سوی دولت، به‌منظور تسریع در پروژه‌ها و برطرف کرد مشکلات جاری خوزستان عنوان کرد: به‌منظور رفع مشکلات جاری استان، همچون جمع‌آوری آب‌های سطحی و اصلاح شبکه فاضلاب در شهرستان‌ها که به طول انجامیده و مردم را در تنگنا قرار داده، انتظار کمک از سوی دولت داریم.

وی افزود: بدون پشتوانه مالی به مردم قولی نمی‌دهم و مشکلات باید صادقانه به مردم گفته شود. اینکه بعد از چهل سال شهری مشکل آب آشامیدنی داشته باشد سؤال‌ برانگیز و غیرقابل‌قبول است.

استاندار خوزستان گفت: در خصوص اعتبارات هزینه‌ای ماده ۱۱۲ انجام شده اما بخشی از دیوان کارکنان و مطالبات کارمندان استان باقی‌مانده که با کسری بودجه به سال جاری و سال آینده منتقل شد. از سازمان برنامه‌وبودجه کشور، درخواست می‌کنیم

کسری را ابلاغ کند تا حدودی از مطالبات، اضافه‌کار و مأموریت کارکنان را پرداخت کنیم.

گفتنی است؛ در این نشست از تلاش‌های امید حاجتی رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، قدردانی شد و مهرداد نیکو به‌عنوان رئیس جدید معارفه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز