خبرگزاری کار ایران

در دیدار با معاون اول رییس جمهور؛

استاندار جدید خوزستان خواستار تخصیص بخشی از درآمد نفت به استان شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۲۷۳

در دیدار استاندار خوزستان با معاون اول رییس جمهور، سلیمانی دشتکی خواهان توجه ویژه دولت به مشکلات این استان شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری، قاسم سلیمانی دشتکی امروز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار مسائل عمده استان در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی همچون پروژه‌های آب و فاضلاب، جمع‌آوری آب‌های سطحی، آخرین وضعیت اجرایی فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و ... مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

همچنین در این نشست استاندار خوزستان ضمن طرح موضوع تخصیص بخشی از درآمد صادرات نفت به خوزستان در بودجه ۱۴۰۰ کشور جهت رفع مشکلات زیرساختی و توسعه استان خواستار توجه ویژه دولت به استان خوزستان شد.

معاون اول رئیس جمهور نیز در این نشست با اشاره به اقدامات دولت در خوزستان، یادآور شد: خوزستان به دلیل انباشت مشکلات مختلف در دهه‌های گذشته و تغییرات اقلیمی دچار انواع ابر بحران‌ها بوده که کاهش این مشکلات نیاز به عزم ملی و مشارکت همه قوای کشور و نظام دارد.

جهانگیری در پایان این نشست برای پیگیری مشکلات استان و پیشبرد پروژه‌های ملی در این استان قول مساعد و پیگیری داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز