خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان تا ۲۷ بهمن تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۰۵۷

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان تا ۲۷ بهمن‌ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان با نگاه ویژه به کسب‌وکارهای فرهنگی بومی استان هم‌زمان با ششمین دوره جایزه فیروزه کشور اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰٫ بهمن بوده است، ادامه داد: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۲۷ بهمن‌ماه جاری تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند در هر بخش آثار خود را از طریق سامانه jayezehfiroozeh.ir ارسال کنند.

جمشیدی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی ظرفیت‌های تولیدات فرهنگی، ترویج استفاده از محصولات فرهنگی بومی و ایجاد فضای رقابتی میان تولیدکنندگان، کارآفرینان و هنرمندان استان عنوان کرد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش کسب‌وکارهای نوپا (استارتاپ ها) و کالاهای فرهنگی بومی استان به‌منظور حمایت و شناسایی تولیدکنندگان و علاقه‌مندان فعال استان در زمینه تولید استارتاپ های خلاق و فرهنگی و همچنین کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی متناسب با فرهنگ و سنت‌های غنی موجود در استان برگزار می‌شود.

گفتنی است، دومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان با همکاری اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان، پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز نوآوری و شتابنده فانوس، اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز