خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

بهره‌برداری از فاز ال ۵۰۰ تقاطع غیر هم‌سطح شهید کجباف اهواز تا ۲ هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۹۱۷

استاندار خوزستان گفت: فاز ال ۵۰۰ تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اهواز تا دو هفته آینده به بهره برداری میرسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهید کجباف اهواز (چهار شیر) اظهار داشت: خوشبختانه کار خوب پیش رفته و با توجه با تزریق منابع مالی پروژه از سرعت خوبی برخوردار است.

وی افزود: بخش ال ۵۰۰ این پروژه که طولانی‌ترین پل استان و بخش این تقاطع غیر هم‌سطح است، طی دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد؛ امیدواریم تا سال آینده و قبل از پایان این دوره شورای شهر کل پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهید کجباف (چهار شیر) تکمیل شود.

استاندار خوزستان در ادامه مطلب فوق بیان کرد: تحقق این مهم مقداری سخت است، اما اگر با همین سرعت که این قطعه انجام شده کار ادامه داشته باشد این امر قابل تحقق است؛ همچنین پیمانکار قول داده درصورتی‌که تامین منابع مالی به همین شکل ادامه داشته باشد تا تیرماه پروژه تکمیل خواهد شد.

شریعتی یادآور شد: این پروژه جزو خواسته‌های مردم اهواز بوده و این نقطه جزو پرترافیک‌ترین مناطق شهری است که امیدواریم با ساخت این تقاطع غیر هم‌سطح مشکل دیرینه ترافیک در این نقطه از شهر برطرف شود.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز