خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

انتقاد بخشدار بندر امام خمینی از عملکرد ضعیف کلانتری کوی اباذر در برخورد با مخلان امنیت اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۴۷۰

بخشدار بندر امام خمینی«ره»، گفت: متأسفانه نیروی انتظامیِ بخش در برخورد با مخلان امنیت شهر آن‌چنان‌که شایسته است برخورد نمی‌کند و تذکرات ما هم نتیجه‌ای نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حجت خسروی در گفت‌وگو با ایلنا، بیان داشت: در اکثر ساعات شبانه‌روز، صدای تیراندازی‌های مکرر باعث نارضایتی مردم بندر امام خمینی«ره» شده و امنیت اجتماعی را به خطر انداخته است.

وی افزود: بارها از فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر درخواست نمودیم که برای تقویت و تغییرات اساسی در کلانتری کوی اباذر بندر امام خمینی اقدام لازم صورت بگیرد، ولی متأسفانه تاکنون هیچ‌گونه توجه ای به این درخواست‌ها که خواست عمومی و به‌حق شهروندان بوده، نشده است، این خواسته به‌حق مردم و ما خدمتگزاران در جهت تقویت کلانتری بخش است نه تخریب و نادیده گرفتن زحمات نیروی انتظامی شهرستان.

خسروی تقویت نیروی انسانی و لجستیکی کلانتری‌ها در بندر امام خمینی را یک ضرورت دانست و اشاره کرد: منکر اقدامات و تلاش‌های مستمر کارکنان عزیز و سرو قامت ناجا در شهر بندر امام نیستم اما به جد عرض می‌کنم کلانتری این بخش رها شده است و عملکرد ضعیف آن متأسفانه عملکرد بسیار قوی سایر عزیزان را نیز تحت‌الشعاع قرار داده است.

نماینده عالی دولت در بندر امام خمینی در پایان گفت: برای صیانت از حقوق مردم و حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی، این موضوع را از طریق مسئولین امنیتی و سیاسی شهرستان بندر ماهشهر و استان خوزستان تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز