خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان خبر داد:

اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در خوزستان در حوزه بانوان و خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۶۸۲

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، از اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه‌ به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری استان، زینب پارسافخر اظهار کرد: به‌منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، شورای هماهنگی تبلیغات استان، متولی گرامیداشت مراسم‌های این دهه در خوزستان است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های برگزاری مراسم دهه فجر استان گفت: ۲۲ کمیته برای ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خوزستان تشکیل شده که یکی از آنها کمیته زن و خانواده با مسئولیت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان بشمار می‌آید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان افزود: در تمامی شهرستان‌ها این کمیته به ریاست فرماندار و دبیری مشاور امور‌ بانوان تشکیل شده و طی برگزاری جلسات مشترک و مکاتبات صورت گرفته با کلیه دستگاه‌های اجرایی استان، برنامه‌های دهه فجر در حوزه زن و خانواده ابلاغ شد.

وی در ادامه اضافه کرد: بیش از ۹۰۰ برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا در فضای مجازی برگزار و یا در حال برگزاری است که یا بانوان متولی اجرا بودند و یا عنوان آن‌ها خانواده و زنان بوده است.

پارسافخر با برشماردن برنامه‌های پیش روی این کمیته گفت: برگزاری کمیته دهه فجر بانوان در شهرستان‌ها، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، تقدیر از بانوان روایتگر دوران انقلاب، تقدیر از بانوان کارآفرین در حوزه‌های مختلف ازجمله صنعت و پوشاک، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی - ایرانی به‌صورت مجازی، افتتاح بازارچه‌های فصلی و دائمی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و ماهشهر، برگزاری انواع مسابقات(تیراندازی، کتاب‌خوانی، عکاسی و نقاشی)، برپایی نمایشگاه مجازی عکاسی، صنایع‌دستی، محصولات حجاب و عفاف برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

برگزاری همایش روشنگری زن، جوانان انقلاب، ویزیت رایگان در روستاها، از دیگر برنامه‌های کمیته‌های متشکل، محسوب می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: همایش دختران انقلاب، مسابقات دومیدانی بانوان کارگر کشور به میزبانی اهواز، کلنگ زنی پارک بانوان در گتوند، افتتاح بازارچه صنایع‌دستی و گردشگری آبادان، بازارچه خوداشتغالی خرمشهر و پویش اهدای خون، پویش بانوی مهربانی و افتتاح طرح امید به زندگی، نیز از دیگر برنامه‌های برگزار شده در استان برای بانوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز