خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور؛

تحلیل دیدار مس رفسنجان _ صنعت نفت آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۸۵۳

امین سبحانی مربی لژیونر خوزستانی در یادداشتی به تحلیل بازی صنعت نفت آبادان مقابل میزبان خود مس رفسنجان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سبحانی بیان داشته است: نفت آبادان در این دیدار با توجه  به مصدومیت زبیدی، عبدالله زاده، تهامی و عبدالله ناصری با ترکیبی جدید و بدون طالب ریکانی بازی را آغاز کرد.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه اول نبض بازی در اختیار تیم مس رفسنجان بود، اما با ادامه بازی تیم نفت به شرایط زمین عادت کرد و بازی به تعادل کشیده شد.

در این نیمه بازی بیشتر در یک‌سوم میانی دنبال می‌شد و دو تیم به دنبال استفاده از فضاهای ایجاد شده در پشت خط دفاعی یکدیگر بودند. تیم مس بیشتر به دنبال نفوذ از عمق و سمت چپ خط دفاعی نفت بود که در چند صحنه موقعیت‌هایی در نفوذ از عمق داشتند اما موفقیت چندانی در عبور از سد مدافع چپ این تیم به دست نیاوردند و در ادامه بازی تسلط و بازی روان نفت در خط میانی را شاهد بودیم و بازی در نیمه اول با همان نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم با ورود طالب ریکانی، تیم صنعت به دنبال استفاده از خلاقیت و تکنیک این بازیکن بود، اما فشار زیاد تیم مس، صنعت نفت را در لاک دفاعی در یک‌سوم دفاعی خود وارد نمود و موقعیت‌های خوبی با پاس‌های عمقی و ارسال از کناره‌ها به دست آورد که درخشش حامد فلاح زاده دروازه‌بان تیم نفت مانع از  گلزنی تیم مس رفسنجان شد.

در این نیمه همانند نیمه اول تیم مس به دنبال روزنه‌هایی در عمق و سمت چپ صنعت نفت بود اما بازی خوب خلیلی دفاع چپ جوان این تیم مانع رسیدن تیم مس به اهداف خود شد و در ادامه بازی تا حدودی تیم نفت از فشار خارج گردید و خود را در نیمه زمین حریف پیدا کرد و موقعیت‌هایی نیز به دست آورد.

در یکی از حملات همه‌جانبه نفت، توپ لو رفته تبدیل به ضد حمله شد که خطای حسین ساکی بر روی مهاجم مس از نگاه داور مستحق دریافت کارت زرد دوم و اخراج از زمین شد تا تیم نفت در دقیقه ۷۱ ده نفره شود.

در ادامه، مس فشار زیادی را به نفت تحمیل کرد ولی تیم نفت با تمرکز در یک‌سوم دفاعی و ایجاد لایه‌های دفاعی و پوشش مناسب به یکدیگر و همچنین پایین آوردن ریتم و جریان بازی توانستند با نتیجه صفر _ صفر بازی را به پایان برسانند و تک امتیاز ارزشمندی را بدست آورند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز