خبرگزاری کار ایران

نصب و راه‌اندازی ۷ دستگاه شتاب‌نگار نسل ۴ در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۵۷۷

رئیس اداره مدیرت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، از نصب و راه‌اندازی تعداد ۷ دستگاه شتاب‌نگار نسل ۴ در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، صادق کهوازی از نصب و راه‌اندازی تعداد ۷ دستگاه شتاب‌نگار نسل ۴  در استان خبر داد.

رئیس اداره مدیرت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، در تشریح این خبر اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استان، یک تیم کارشناسی از مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی، منظور نصب و تعمیر تعداد 12 شتاب‌نگار وارد استان شد و به مدت 15 روز در خوزستان مستقر خواهند بود.

او با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: این تیم کارشناسی در این مدت، تعداد ۷ دستگاه شتاب‌نگار نسل ۴ و تعداد 5 دستگاه شتاب‌نگار نسل 2 را تعمیر، نصب و جایگزین کردند.

کهوازی افزود: تعداد ۴ دستگاه نسل دو ( ssa2) که دارای عیب و نقص‌هایی بودند و در واقع بدنه اصلی ایستگاه‌های شتاب‌نگاری ایران هم محسوب می‌شدند، جای خود را به دستگاه‌های جدید دادند و همچنین تعداد دو ایستگاه شتاب‌نگار نیز، با دستگاه ssa2 افتتاح شد.

او در ادامه ضمن اشاره به افتتاح ایستگاه شتاب‌نگار شهرستان‌های باوی و کارون و تجهیز این دو ایستگاه، به دستگاه شتاب‌نگار نسل ۴ و پایه سولار پنل عنوان کرد: در ایستگاه‌های شتاب‌نگار شهرستان‌های رامهرمز، شادگان، بهبهان، رامشیر و ماهشهر، در کنار دستگاه ssa2 یک دستگاه شتاب‌نگار نسل چهار نصب شد که با این اقدام این ایستگاه‌ها هم مجهز به سیستم سولار پنل شدند.

 رئیس اداره مدیرت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، همچنین از تجهیز ایستگاه‌های دارخوین و اهواز (آتش‌نشانی پردیس)، به دستگاه‌های نسل دو و سیستم سولار پنل، نصب دستگاه‌های به روز و جدید در غیزانیه، سردشت، زیدون و تشان، و خارج کردن دستگاه‌های معیوب ssa2 از مدار و  اجرای فونداسیون ایستگاه‌های هویزه، غیزانیه، سلطان‌آباد و هندیجان خبر داد.

او در پایان خاطرنشان کرد: این مأموریت در جنوب استان انجام شد و پیش از پایان سال جاری، شهرهای شمالی استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز