خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری منطقه‌ای در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۹۹۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از پیگیری و برنامه‌ریزی به منظور اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری منطقه‌ای خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نخستین گردهمایی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه هفت کشور، امروز به میزبانی استان خوزستان، در سد کرخه برگزار شد.

مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این گردهمایی، از ویژگی خوزستان در حوزه فرهنگ و هنر گفت: استان خوزستان دارای ویژگی‌های خاصی هست که می‌توان با استفاده بهینه از این ویژگی‌ها، اجرای برنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر را بیش‌ازپیش گسترش داد.

محمد جوروند با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین گردهمایی ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه هفت کشور، افزود: تداوم همدلی و هم‌اندیشی فعالان حوزه فرهنگ و هنر، می‌تواند نتایج بسیار خوب و اثرگذاری را داشته باشد و تقویت این ارتباط، دستاوردهای خوبی را برای همه به دنبال خواهد داشت.

او با اشاره به ضرورت ادامه ارتباط مدیران ادارات ارشاد منطقه هفت، در راستای دستیابی به نتایج مطلوب تصریح کرد: رویکرد ما تقویت برنامه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی مناسب، به‌منظور بهبود روند فعالیت‌های فرهنگی و هنری خواهد بود که در این راستا می‌توانیم برنامه‌های فرهنگی هنری را در حوزه‌های مختلف، ازجمله جشنواره‌های متنوع به‌صورت منطقه‌ای برگزار کنیم تا شاهد اثرگذاری بیشتری نیز باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز