خبرگزاری کار ایران

باهدف بررسی بیمه اجتماعی روستاییان برگزار شد؛

نشست دهیاران شهرستان لالی با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستایی و عشایر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۵۱۷

نشست دهیاران شهرستان لالی، با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان، دهیاران شهرستان لالی با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان، دیدار کردند.

حسین جعفرخادم در این نشست، ضمن اشاره به تفاوت‌ها و ویژگی‌های بیمه تجاری و اجتماعی اظهار کرد: بیمه‌های تجاری زیر مجموعه بیمه مرکزی هستند و معمولاً در جامعه با عنوان بیمه‌های خصوصی شناخته می‌شوند اما متولی بیمه‌های اجتماعی دولت‌ها هستند چون انتفاعی ندارند.

او با بیان تصویب پرداخت ۷۰ درصدی حق بیمه توسط دولت به‌منظور حمایت از کشاورزان روستایی و عشایر گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر، در سال ۸۴ به‌منظور حمایت از این کشاورزان روستایی و عشایر، پرداخت حق بیمه را ۳۰ درصد مصوب و اجرایی کرد و پرداخت ۷۰ درصد باقی مانده را بر عهده دولت گذاشت.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان، افزود: خوشبختانه طرح همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران از همین سال جاری اجرایی شد و تعهدات در این صندوق شامل بازنشستگی، از کارافتادگی، مستمری بازماندگان و نقل‌وانتقال سوابق بیمه‌ای خواهد بود.

همچنین در نشست معاون فرماندار شهرستان لالی، از اهمیت بیمه اجتماعی گفت و تصریح کرد: بیمه اجتماعی برای روستاییان مهم و ضروری است و خوشبختانه خدمات ارزشمندی را هم ارائه می‌دهد.

وی در پایان از دهیاران درخواست کرد که خدمات بیمه اجتماعی را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا همگی از مزایای این بیمه بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ دهیاران شهرستان لالی، در پایان جلسه نقطه نظرات و سؤالات خود را به سمع و نظر مدیر صندوق استان رساندند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز