خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

افزایش آمار ابتلا به کرونا در برخی از شهرستان‌های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۴۵۲

استاندار خوزستان در چهل ششمین نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ضمن تاکید بر حفظ شرایط کنونی و سخت دانستن بازپس گیری آن، از افزایش آمار ابتلا به کرونا در برخی شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی امروز شنبه چهارم بهمن‌ماه در چهل و ششمین نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، با اعلام وضعیت آبی استان اظهار کرد: ملاک اعمال محدودیت‌ها، بازگشایی اصناف، سالن‌ها و نظیر آن‌ها، مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه باید به تصمیم‌گیری‌ها و صدور مجوزهای ستاد استانی و ملی مدیریت کرونا توجه داشت، گفت: باتوجه به شرایط بیماری، مدیران هر منطقه باید مقررات مربوط به همان منطقه را اعمال کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در مراکز عمومی، با نظارت مستمر و مقررات مربوطه، باید به فاصله‌گذاری اجتماعی توجه بیشتری شود اما این درحالی هست که فاصله‌گذاری اجتماعی در مکان‌های عمومی کاهش پیدا کرده، و این اتفاق پیام خوبی برای مدیریت بیماری کرونا در استان نخواهد بود.

انتقاد بر معاونت بهداشت برخی شهرستان‌های استان در خصوص عدم تحقق انتظارات در شاخص‌های تعریف شده از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد لیست شهرستان‌ها تهیه و به فرمانداران و مسئولان مراکز بهداشت، جهت جبران کمبودها اعلام و اقدام شود.

وی همچنین حفظ شرایط کنونی را سخت‌تر از به دست آوردن آن دانست و به تلاش برای بهبود وضعیت بیماری تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های پشتیبان از طرح شهید سلیمانی، طبق مصوبات تا پایان طرح عمل کنند و هیچ‌گونه کوتاهی و بهانه‌ای در این زمینه از سوی آنها پذیرفته نخواهد بود.

وی در‌ پایان، آمار ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان‌های آبادان، هندیجان، بهبهان، آغاجری، امیدیه، رامشیر، شادگان، اندیکا، دزفول، مسجدسیمان، شوش، دشت آزادگان، و هویزه را نسبت به هفته گذشته آمار افزایشی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز