خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

توسعه شبکه ارتباطات سیار در روستاهای ایذه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۵۹۷

بخشدار مرکزی شهرستان ایذه گفت: با نصب و راه‌اندازی دو سایت جدید و ارتقا تکنولوژی ۴ سایت روستایی و جاده‌ای در ایذه، سرانجام مشکلات پوشش آنتن دهی برخی از روستاهای این شهرستان تسهیل گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسن سبزعلی زاده اظهار داشت: به‌منظور کاهش اختلاف شبکه‌ی ارتباطی میان شهرها و روستاها، با نصب و راه‌اندازی دو سایت جدید و ارتقای تکنولوژی ۴ سایت روستایی و جاده‌ای، طبق قولی که به مردم این مناطق داده بودیم عمل کردیم.

وی افزود: با نصب و راه‌اندازی سایت‌های روستایی پرسرعت جدید، نه‌تنها مشکل روستاهای بخش مرکزی رفع شد، بلکه در جریان این رویداد مشکل اینترنت چندین روستا در بخش سوسن و همچنین بخش‌هایی از جاده‌ی ایذه به اهواز نیز رفع و ساکنین این مناطق از این پس می‌توانند همانند شهر از اینترنت پرسرعت 4G استفاده کنند.

بخشدار مرکزی شهرستان ایذه ادامه داد: با اجرایی شدن این طرح، بیش از ۱۳۰۰۰ هزار نفر در این روستاها از اینترنت نسل ۳ و ۴ بهره‌مند شدند.

گفتنی است، با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده دانش آموزان از برنامه شاد، هنوز در بسیاری از مناطق استان خوزستان، بخصوص مناطق کوهستانی، مشکل آنتن دهی خطوط ارتباطی و اینترنت به‌شدت دیده می‌شود.

انتهای پیام/
بهنام رضایی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز