خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

کلنگ ۴ واحد آموزشی با مجموع ۳۰ کلاس درس در اهواز به زمین زده شد/ رتبه اول خوزستان در طرح آجر به آجر در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۳۷۳

کلنگ ۴ واحد آموزشی با مجموع ۳۰ کلاس درس برای توسعه فضای آموزشی در مناطق محروم اهواز به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کوروش مودت شنبه-۲۷ دی‌ماه - در آیین کلنگ زنی ۴ واحد آموزشی در مناطق محروم اهواز، اظهار کرد: ۴ واحد آموزشی ذکر شده با مجموع ۳۰ کلاس درس در منطقه کوی علوی، بهارستان، عین دو و کریشان اهواز ساخته می‌شوند.

او با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی به‌عنوان ۲ چالش بزرگ در آموزش پرورش خوزستان است، افزود: در حوزه فضای آموزشی دولت و خیرین سرمایه‌گذاری‌های خوبی را انجام داده‌اند، ولی بیش از ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی استان فرسوده هستند و نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یکی از دلایل کمبود فضای آموزشی به زمان دفاع مقدس برمی‌گردد و خوزستان را از نظر فضای آموزشی نسبت به دیگر استان‌ها عقب انداخته است.

مودت با اشاره به رتبه دوم خوزستان در بخش خیرین مدرسه‌ساز، بیان کرد: در طرح آجر به آجر نیز خیرین‌ استان پای‌کار بودند تاکنون ۳۸ هزار نفر شرکت‌کننده در این طرح داشته‌ایم و در سطح کشور از نظر تعداد و مبلغ نیز پیشتاز هستیم.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز