خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان صورت گرفت؛

رونمایی از ۵۰ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین آتش‌نشانی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۷۸۳

مراسم رونمایی از ۵۰ دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز یکشنبه ۲۱ دی‌ماه مراسم رونمایی از ۵۰ دستگاه خودرو سنگین، سبک و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

در این مراسم از ۱۰ خودروی آتش‌نشانی سنگین ویژه خاموش کردن آتش، ۳ دستگاه خودروی امداد و نجات، ۷ دستگاه خودرو نیمه سنگین ویژه خاموش کردن آتش، یک دستگاه خودرو بالابر، یک دستگاه خودرو جرثقیل، ۷ دستگاه موتورسیکلت مجهز به سیستم اطفا حریق، یک دستگاه خودرو کفی مخصوص حمل پمپ مکش، ۱۰ دستگاه خودرو شاسی و ۲ دستگاه بابکِت مخصوص آواربرداری در حوادث، رونمایی شد.

علاوه بر رونمایی از دستگاه‌های ذکر شده، ۱۰ دستگاه کپسول تنفسی اکسیژن، ۲۵۰ دست لباس ضد آتش، ۹ دستگاه ژنراتور برقی، ۳ دستگاه سِت امداد و نجات جاده‌ای و ۱۰ دستگاه پمپ کف کِش به‌منظور تقویت تجهیزات در عملیات‌ها به ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اضافه شد.

گفتنی است؛ در سال جاری ۵۰ خودرو به ناوگان‌ سازمان آتش‌نشانی اهواز اضافه شد و این در حالی است که در ۳۰ سال گذشته، تنها ۲۶ خودرو به این سازمان تزریق شد.

 

 

 

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز