خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

تجمع پرستاران شرکتی آوا سلامت خوزستان در مقابل استانداری

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۹۰۹

پرستاران شرکتی آوا سلامت خوزستان، با اعتراض نسبت به عدم دریافت آیتم فوق‌العاده ویژه و همسان‌سازی حقوق خود با دیگر پرستاران طرحی، رسمی و پیمانی، دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۵ دی‌ماه پرستاران شرکتی آوا سلامت، نسبت به عدم دریافت آیتم فوق‌العاده ویژه و همسازی سازی حقوق خود با دیگر پرستاران، در مقابل استانداری خوزستان دست به تجمع زدند.

یکی از پرستاران شرکتی آوا سلامت به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به بخشنامه وزارت بهداشت، مبنی بر افزودن آیتم فوق‌العاده ویژه در احکام کارکنان زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی، مراکز درمانی و بیمارستانی، همه گروه‌های شغلی مختلف پرستاری، اداری و مالی اعم از (نیروهای رسمی، پیمانی، طرحی، قراردادی)، با در نظر گرفتن تبصره ۳ و ۴ مشمول این طرح شدند درحالی که کارکنان شرکتی آوا سلامت، از دریافت این آیتم در احکام حقوقی خود محروم هستند.

او می‌گوید: با اعمال این آیتم، حقوق پرستاران طرحی شاغل در بیمارستان‌های علوم‌ پزشکی، از ماهیانه ۵ میلیون ششصد هزارتومان به بیش از 7 میلیون تومان و پرستاران پیمانی و رسمی ۶ میلیون تومان به بیش از ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

وی در ادامه انتقاد خود افزود: پرستاران شرکتی، هم پای دیگر همکاران طرحی، پیمانی و رسمی کار می‌کنند و به یک اندازه شیفت می‌دهند اما میزان حقوق‌های دریافتی ما به سختی به ۴ میلیون و صد هزار تومان می‌رسد.

وی در پایان عنوان کرد: کار پرستاران شرکتی با دیگر پرستاران فرقی ندارد اما در حقوق‌های دریافتی، اختلاف ۲ الی ۴ میلیون تومانی وجود دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز