خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد مقابله با کرونا مطرح شد؛

کمترین میزان فوتی در خوزستان/ توقف روند نزولی و ثابت ماندن بیماران بستری شده در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۹۳۱

استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان گفت: در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا کشور، استان خوزستان به‌عنوان دارا بودن کم‌ترین آمار میزان فوتی در بین دیگر استان‌ها معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز شنبه ۱۳ دی‌ماه غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا کشور، استان خوزستان به‌عنوان دارا بودن کم‌ترین آمار میزان فوتی در بین دیگر استان‌ها معرفی شد.

او ضمن بیان کاهش آمار مبتلایان در استان، گفت: کاهش آمار فوتی کرونا، نشان از مراقبت و قدرت کادر درمان استان در تشخیص به‌موقع و درمان این بیماران دارد.

استاندار خوزستان افزود: در سه روز گذشته تعداد مبتلایان استان، به‌صورت خیلی جزئی رشد داشته است. روند نزولی متوقف و تعداد بیماران بستری، ثابت شده و به‌منظور جلوگیری از رشد مجدد این بیماری، باید مراقبت را بیشتر و حساسیت را در بین مردم بالا ببریم.  

وی در پایان به مراقبت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به‌منظور جلوگیری از شروع پیک جدید بیماری تأکید کرد و گفت: از همه دستگاه‌های استان، درخواست شده تا برای ادامه روند نزولی اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز