خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز خبر داد؛

تداوم طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در اهواز/ تنها ۲ درس از امتحانات پایه اول و دوم ابتدایی حضوری برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۸۴۰

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز، از تداوم طرح سردار شهید قاسم سلیمانی و برگزاری امتحانات پایه اول و دوم ابتدایی به‌صورت حضوری و تنها در ۲ درس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرهاد ابول نژادیان امروز شنبه ششم دی‌ماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: با توجه به همکاری مردم، خوشبختانه میزان مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان رازی اهواز، به طرز چشمگیری کاهش یافت.

او می‌گوید: به‌زودی بیمارستان رازی به دو بخش کرونایی و غیر کرونایی تقسیم خواهد شد و از تمام کارکنانی که در این مدت در بخش‌های مختلف مشغول به کار بودند قبل از شروع عملیات، تست گیری خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز، از پشتیبانی و تداوم طرح شهید سردار سلیمانی خبر داد گفت: معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، وعده مساعدت و حمایت از این طرح را اعلام کرد.

 در این نشست، برگزاری امتحانات ۲ درس پایه اول و دوم دبستان، به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تصویب رسید.

معاون امنیتی و انتظامی خوزستان، نیز بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها به‌منظور پشتیبانی از طرح  شهید سردار سلیمانی، توسط فرمانداران تأکید کرد افزود: تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز