خبرگزاری کار ایران

پیروانی در نشست خبری مطرح کرد:

امروز یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های صنعت نفت را شاهد بودیم/ کمیته داوران برای انتخاب داور نیم‌نگاهی به نیمکت تیم‌ها داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۱۸۹

مربی تیم صنعت نفت آبادان، دیدار امروز مقابل تراکتور را یکی از سخت‌ترین و تاکتیکی‌ترین بازی‌های این تیم معرفی کرد و گفت: دیدارهایی که نیمکت‌های پُر تَنش وجود دارند و سعی در تأثیرگذاری روی داور دارند، کمیته داوران از داوران باتجربه‌ استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امیرحسین پیروانی پس از پیروزی تیمش در مقابل تراکتورسازی تبریز، در نشست خبری حاضر شد و به سئوال خبرنگاران پاسخ داد.

پیروانی در ابتدا با اشاره به قضاوت این دیدار گفت: از کمیته داوران تقاضا می‌کنم که برای انتخاب داور، نیم‌نگاهی هم به نمیکت تیم‌ها داشته باشد. در دیدارهایی که نیمکت‌های پُر تَنش وجود دارد که با پرخاش سعی بر تأثیرگذاری روی داور و تصمیم وی دارند از داوران باتجربه‌تری استفاده کند.

وی با بیان اشتباهات تأثیرگذار داوری افزود: ما در چند بازی، به دلیل اعتراض‌های کنار زمین، امتیازهای حساسی را از دست دادیم اما به‌طور کلی، امروز داوری قضاوت خوبی داشت و اشتباهات تأثیرگذاری از وی سر نزد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: امروز یکی از سخت‌ترین و تاکتیکی‌ترین بازی‌های صنعت بود که تمام لحظات بازی تحت تأثیر تفکرات کادر فنی دو تیم پیگیری می‌شد و تیم تراکتور هم مثل سایر تیم‌ها، تاکتیک مشخصی نداشت و تاکتیک‌های متنوعی را در زمین به اجرا در آورد.

وی می‌گوید: گروه آنالیز ما در طول هفته، عملکرد تیم حریف را به‌خوبی مورد بررسی قرار داده بود و به همین منظور شناخت کاملی نسبت به تیم تراکتور پیدا کردیم و در نهایت در نیمه دوم، با آگاهی بازیکنان از خواسته‌های ما و پیاده کردن وظایف خود در زمین، موفق شدیم تا عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

پیروانی با تأکید بر تأثیر این 3 امتیاز بر رشد و تقویت روحیه تیم برای تداوم نوار پیروزی و همچنین سیر صعودی عنوان کرد: خوشحالم که حداکثر امتیازات خانگی را به دست آوریم و این برد شیرین را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که در کنار ما نیستند اما صدای شادی آنها از بیرون از ورزشگاه به گوش می‌رسد.

وی افزود: چیزی که کار را برای من و دستیارانم سخت می‌کند، مردم فوتبال دوست و فهیم آبادان هستند. در هر جایی از شهر می‌روید، در کوچه و خیابان مردم از فوتبال حرف می‌زنند و این کار کادر فنی را سخت می‌‌کند.

مربی تیم برزیل ایران در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص خلق موقعیت‌های کم تعداد تیم توضیح داد: این تیم  38 جلسه تاکتیکی تمرین کرده است و نیاز به تمرین‌های بیشتری دارد.

وی ادامه داد: ما هیچ‌گاه بازی مستقیم و زیر توپ زدن را در دستور کار خود نداشتیم. باید بپذیریم که خیلی از تیم‌های لیگ مدعی هستند که از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند، اما امروز تیم ما یک بازیکن 18 سال را به زمین فرستاد، هیچ تیمی با یکی دو بازیکن جوان کار را آغاز نمی‌کند. چون بازی‌ها به‌صورت فشرده انجام می‌شود، زمان برای ریکاوری کم است اما این را هم قبول داریم که تعداد گل‌ها با موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم باید بیشتر باشد.

وی در پایان با اشاره به دیدار این تیم در هفته بعدی مقابل سایپا گفت: سایپا کادر فنی خوبی دارد و رو به جوانگرایی آورده است. به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و امیدوارم دست‌پر از میدان خارج شویم.

نفتی‌های آبادان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، با نتیجه 2 بر یک موفق به شکست تراکتور تبریز شد.

انتهای پیام/
محمود نواصر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز