خبرگزاری کار ایران

در جشنواره بین‌المللی فیلم FFTG Awards صورت گرفت؛

دریافت 5 جایزه از جشنواره فیلم آمریکا توسط هنرمند خوزستانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۱۷۵

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، از کسب 5 جایزه توسط هنرمند دزفولی در جشنواره بین‌المللی فیلم « FFTG Awards » آمریکا برای ساخت فیلم کوتاه «یک اتفاق کوچک» خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، نادر سعادتی‌فرد با اعلام این خبر اظهار داشت: ۴۵ اثر از میان ۱۲۵ فیلمی که به بخش مسابقه این جشنواره راه یافتند به‌عنوان نامزدهای رسمی بهترین فیلم توسط هیئت‌داوران انتخاب شدند.

او با معرفی جوایز کسب شده فیلم کوتاه «یک اتفاق کوچک» گفت: این فیلم در بخش فیلم‌های تجربی جشنواره، پنج جایزه با عنوان بهترین فیلم تجربی (سید رضا سبزقبا)، بهترین کارگردانی(سید مرتضی سبزقبا)، بهترین فیلم‌نامه (سید مرتضی سبزقبا)، بهترین صداگذاری(حسین قورچیان) و بهترین بازیگر مرد (مجید اردلان) را از آن خود کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: فیلم یک اتفاق کوچک، پیش‌ازاین علاوه بر حضور در بخش مسابقه جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی، جایزه اول بهترین فیلمِ نخستین جشنواره بین‌المللی «Job Film Days» ایتالیا، جایزه بهترین فیلم جشنواره‌ بین‌المللی «Avalonia» آمریکا و همچنین بهترین فیلم دانشجویی جشنواره بین‌المللی «Ahmedabad» هندوستان را دریافت کرده است.

سعادتی‌فرد ضمن اشاره به همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، در تولید این فیلم کوتاه از نقش‌آفرینی مجید اردلان و علی قاسمی به‌عنوان بازیگران این فیلم کوتاه نام برد.

عوامل فیلم کوتاه «یک اتفاق کوچک»؛

نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان: سید مرتضی سبزقبا

صدابردار و نریشین: محمد زربخش

صداگذار: حسین قورچیان

مجری طرح و عکاس: حمید تجلی‌فرد

تیتراژ: حجت کایدخورده

مترجم انگلیسی و ایتالیایی: سید عزیز رودبندی و سید رضی طبیب

گفتنی است، برگزیدگان جشنواره، ۲۱ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی ( یکم دی‌ماه)، در شهر آستوریا در ایالت اورگان آمریکا معرفی شدند.

دریافت 5 جایزه از جشنواره فیلم آمریکا توسط هنرمند خوزستانی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز