خبرگزاری کار ایران

پس از گذشت دو سال؛

فرماندار ماهشهر نتوانست به قولش عمل کند/ افکار عمومی در انتظار استعفای بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۴۵۳

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در استان خوزستان سال ۹۷ اعلام کرده بود، چنانچه سال آینده نرخ بیکاری کاهش نیابد، از پست خود کناره گیری می کند، حال با گذشت دو سال و اعلام نرخ بیکاری ۱۱٫۵ درصد در سال ۹۹،برخی از شهروندان می گویند او باید به قول خود عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محسن بیرانوند در سال ۹۷ اعلام کرده بود « در شورای اشتغال هم گفته‌ام که اگر نتوانم برای مردم این شهرستان با این ظرفیت بالا کاری بکنم  و والله می‌گویم اگر آمار اشتغال من در سال آینده پایین‌تر نیاید، قسم می‌خورم بیرانوند نمی‌ماند. زیرا اگر ماندن ما برای مردم فایده‌ای نداشته باشد، این ماندن‌های ما به چه درد مردم می‌خورد و به چه قیمتی باید بمانیم؟»

او چند روز پیش و پس از بحران آب‌گرفتگی معابر شهرستان در گفت‌وگو با سیمای مرکز استان خوزستان در پاسخ به سؤال مجری این شبکه مبنی بر میزان نرخ بیکاری در شهرستان، گفت: آمار رسمی ثبت‌شده در ادارات کار منطقه، ۱۱٫۵ درصد است ولی بصورت غیر رسمی این رقم می‌تواند بیشتر هم باشد.

حالا افکار عمومی شهرستان، بخصوص جوانان جویای کار منتظر تحقق وعده فرماندار بندر ماهشهر و عمل به سوگند یاد شده‌اش مبنی بر ترک محل خدمت هستند.

باید دید محسن بیرانوند به وعده و سوگندش عمل می‌کند یا به هر قیمتی می‌ماند؟

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز