خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شیلات خوزستان:

نگاه ارگان‌ها به صنعت شیلات باید ملی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۹۳۵

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: شیلات خوزستان قطب آبزی‌پروری کشور محسوب می‌شود به همین دلیل انتظار می‌رود نگاه سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به این صنعت کلان و ملی باشد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شیلات خوزستان، فتح اله ابوعلی در نشست تخصصی با فرهاد ایزدجو مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان؛ با اشاره به همکاری‌های قبلی سازمان آب و برق خوزستان در امر توسعه شیلات، خواستار تسریع در روند توزیع آب در مجتمع‌های پرورش متراکم ماهیان استان شد.

ابوعلی، در این نشست که باهدف رفع "چالش‌ها و محدودیت‌های آبی" در حوزه آبزی‌پروری شیلات استان، برگزار شد عنوان کرد: شیلات خوزستان قطب آبزی‌پروری کشور محسوب می‌شود، لذا انتظار می‌رود نگاه سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به این صنعت کلان و ملی باشد.

این مقام مسئول، پروژه‌های پرورش متراکم ماهیان خاویاری، گرمابی و سردابی در شهرستان‌های بهبهان، دزفول، گتوند، شوشتر، اندیمشک، آبادان و همچنین پرورش ماهی در قفس در دریاچه سد مارون و جره را از‌جمله پروژه‌های در دست پیگیری و اجرای شیلات خوزستان خواند که نیازمند همکاری سازمان آب و برق خوزستان هستند.

گفتنی است، در این جلسه که با حضور معاونین و کارشناسان هر دو اداره کل حضور داشتند، به تبادل‌نظر و ارائه راهکارها جهت تأمین آب و صدور مجوز برای پروژه‌های شیلاتی استان پرداخته شد و تصمیمات مهم و راهگشایی اتخاذ گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز