خبرگزاری کار ایران

از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۹ طرح حوزه صنعت برق با حضور رئیس جمهور، وزیر نیرو و استاندار در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۱۱۳

۹ طرح حوزه صنعت برق در خوزستان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور، وزیر نیرو، استاندار و جمعی از مسئولان در محل شهرک صنعتی اندیمشک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، روز پنجشنبه ۱۳ آذرماه آئین بهره‌برداری از ۹ طرح حوزه صنعت برق در خوزستان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور، وزیر نیرو، استاندار و جمعی از مسئولان در محل شهرک صنعتی اندیمشک برگزار شد.

این ۹ طرح که در این مراسم مورد بهره‌برداری قرار گرفت، شامل فاز دوم پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک به ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر، فاز اول پست ۱۳۲/۳۳ کیلوولت شیبان به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، پست ۱۳۲/۳۳ کیلوولت عقیلی به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر، ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت رامهرمز _ باغملک در پست میداود به طول ۱۶ کیلومتر، نیروگاه ۲۵ مگاواتی مقیاس کوچک لور اندیمشک، نیروگاه ۲۵ مگاواتی مقیاس کوچک تنگوان اندیمشک، نیروگاه ۹۰۶ مگاواتی اهواز، نیروگاه ۰/۱۷ مگاواتی برق آبی آغاجری و نیروگاه ۱ مگاواتی شوش است.

گفتنی است، با بهره‌برداری از این پروژه‌ها پایداری و توسعه شبکه برق در استان ارتقاء یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز