خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور؛

صنعت نفت - ذوب‌آهن/ رضایی حریف پورموسوی نشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۴۰۲

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، عصر امروز در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بود که توانست در این دیدار دومین برد خانگی خود را کسب نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این دیدار از ساعت 16:40 دقیقه با سوت وحید کاظمی داور این بازی آغاز شد.

در نیمه اول، تیم میزبان که از سه بازی قبلی خود تنها 4 امتیاز کسب کرده بود، به دنبال دومین برد خانگی خود حملاتی روی دروازه ذوب‌آهن تدارک دید که در این نیمه هیچ گلی ردوبدل نشد تا هر دو تیم با نتیجه مساوی صفر بر صفر به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، بازی در یک هوای بارانی، درگیرانه و فیزیکی توسط دو تیم ارائه شد و حملاتی رو دروازه یکدیگر داشتند، سرعت بازی در این نیمه و همچنین ایجاد موقعیت‌های خطرناک افزایش یافت تا اینکه در دقیقه 84، داور خطای انجام‌شده روی طالب ریکانی را پنالتی اعلام کرد و همین بازیکن که این روزها ناجی برزیلی‌های ایران شده، ضربه پنالتی را به گل پیروزی‌بخش تیمش تبدیل نمود.

در دقایق باقی‌مانده تلاش شاگردان رحمان رضایی برای جبران گل خورده علیرغم اخراج یکی از بازیکنان میزبان، نتیجه نداشت تا طلایی پوشان آبادانی دومین پیروزی خانگی خود را در یک هوای بارانی جشن بگیرند.

توسط پورموسوی، تیم صنعت نفت در این دیدار با ترکیب: حامد فلاح‌زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، عبدالله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده، محمدرضا غبیشاوی(59- مهدی زبیدی)، طالب ریکانی محمدحسین زواری، حسن بیت‌سعید و احمد شریعت‌زاده(52- رضا خالقی‌فر) به میدان رفت.

ذوب‌آهن اصفهان نیز برای این دیدار با صلاح‌دید رحمان رضایی سرمربی خود، شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، وحید محمدزاده، سید محمد قریشی، حمید ملکی، ابوالفضل بابادی، قاسم حدادی‌فر، عرفان پورافراز (76- حسین شنانی)، مهرداد قنبری، میلاد جهانی و مجتبی حق‌دوست(76- دانیال مومنی) را به میدان فرستاده بود.

این دیدار را آقایان: سید وحید کاظمی با کمک‌های محمدعلی پورمتقی و اسماعیل احمدی؛ داور چهارم: حسین زمانی و ناظر داوری: رسول فروغی قضاوت نمودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز